سری Galaxy S23 زودتر از انتظار عرضه می شود

سری Galaxy S23 زودتر از انتظار عرضه می شود

انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار در اوایل سال جاری عرضه شوند. شایعاتی مبنی بر عرضه سری Xiaomi 13 در ماه نوامبر منتشر شده است. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که OnePlus 11 Pro 5G و Vivo X90 Pro+ نیز ممکن است تا قبل از پایان سال جاری از بین بروند. آخرین گزارش از خبرگزاری کره جنوبی ET News می‌گوید که سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از حد انتظار عرضه شود.

سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در فوریه امسال معرفی کرد. از این رو، گزارش شد که سری S23 تقریباً در همان زمان سال آینده عرضه خواهد شد. با این حال، در چند روز گذشته، گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra توسط نهاد نظارتی 3C در چین تایید شده است که نشان می دهد این دستگاه ها ممکن است به زودی معرفی شوند. علاوه بر این، گزارش های اخیر نیز طراحی سری گلکسی اس 23 را از طریق رندرهای CAD فاش کرده است.

طبق گزارش ای تی نیوز، عرضه زودهنگام سری گلکسی اس 23، استراتژی ای برای تضمین سهم بازار گوشی های هوشمند پریمیوم با محدود کردن مدت زمان بین سری آیفون 14 است که در اوایل ماه جاری رسمی شد. این گزارش ادعا می‌کند که بخش تجربه موبایل سامسونگ الکترونیکس تصمیم گرفته است سری گلکسی S23 را زودتر از نسل قبلی خود معرفی کند. حتی یک نقشه راه با شرکای خود به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، Samsung Electronics سفارشات قطعات سری Galaxy S23 را زودتر از قبل انجام داده است.

غول فناوری کره جنوبی هنوز در مورد تاریخ عرضه تصمیم نگرفته است، اما شایعاتی مبنی بر اینکه سری S23 ممکن است به موقع برای فصل خرید آخر سال از بین برود، شایع است. صنعت قطعه بر این باور است که تاریخ عرضه گلکسی اس 23 حدود دو تا سه هفته زودتر از سری گلکسی اس 22 تعیین می شود.

گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که گنجاندن اسنپدراگون 8 نسل 2 تنها ارتقاء عمده در گلکسی S23 و S23+ خواهد بود. S23 Ultra همچنین دارای همان تراشه خواهد بود و اولین گوشی دوربین 200 مگاپیکسلی این شرکت خواهد بود. بقیه مشخصات سری S23 می تواند مشابه مدل قبلی خود باشد.

بیشتر بخوانید  تراشه حافظه UFS 4.0 سامسونگ سریع و امن

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Galaxy S23 زودتر از انتظار عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *