سری گوشی Redmi A2 شیائومی معرفی شد

سری گوشی Redmi A2 شیائومی معرفی شد

شرکت ردمی به تازگی دو مدل از سری Redmi A را با نام Redmi A2 و Redmi A2 پلاس رونمایی کرد. گوشی های اقتصادی که مشخصات کلیدی قدرتمندی نداشته و برای کاربری روزمره گزینه مناسبی محسوب می شوند.

این خانواده از چیپ مدیاتک Helio G36 قدرت گرفته و با باتری 5000 میلی آمپرساعتی عرضه می شود. بنابراین مشخصات جذابی داشته که در کنار قیمتی مناسب هیجان انگیز هستند.

از مشخصات کلیدی دو دستگاه باید به یک پنل 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح  1080در 720 پیکسل یا همان HD+، طراحی ناچ و نسبت تصویر 20:9 اشاره کرد. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز بوده و در بخش سخت افزاری از چیپست مدیاتک هلیو جی 36 با حداکثر 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند. رم به کار گرفته شده از نوع LPDDR4x بوده و فضای ذخیره سازی هم eMMC 5.1 است. کاربران می توانند با استفاده از اسلات کارت microSD اختصاصی فضای داخلی را تا 1 ترابایت افزایش دهند.

سری گوشی Redmi A2 شیائومی معرفی شد

دستگاه دارای سیستم عامل Android 12 Go بوده و در بخش دوربین هر دو مدل دارای حسگر دوگانه با محوریت یک لنز اصلی 8 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه QVGA است. این دو گوشی دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بوده که در درون یک ناچ  قرار می گیرند. هر دو تلفن هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ استاندارد 10 واتی هستند.

ممکن است تعجب کنید که هر مشخصات ذکر شده در بالا به معنای واقعی کلمه یکسان هستند و تفاوت این دو در چیست. باید بیان داشت که مدل پلاس دارای حسگر اثرانگشت فیزیکی در عقب بوده اما در نسخه استاندارد هیچ حسگری تعبیه نشد. وزن هر دو دستگاه دقیقاً برابر با 192 گرم بوده ابعاد164.9در 76.75 در9.09 میلیمتری دارند.

اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه مشخص نشد. بنابراین باید منتظر ماند تا شرکت چینی اطلاعات تکمیلی نظیر قیمت و تاریخ عرضه را مشخص سازد. برند چینی سعی دارد محصول خود را با مشخصات ایده آل و قیمتی مناسب عرضه دارد. این کمپانی درصدد بوده محصولات خوش قیمت بیشتری را در بازار عرضه دارد. سری ردمی A2 اعضای خوش قیمت این کمپانی هستند که انتظار داریم بزودی به بازار برسند.

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi Note 12 Turbo معرفی شد

برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت ردمی مراجعه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گوشی Redmi A2 شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *