سری گوشی GALAXY S23 چندان هیجان انگیز نیستند

سری گوشی GALAXY S23 چندان هیجان انگیز نیستند

سری گلکسی S23 سامسونگ یکی از اولین پرچمداران بزرگ در سه ماهه اول سال 2023 خواهد بود. شایعات متعددی در مورد این سری پرچمدار آینده منتشر شده است. با نزدیک شدن به زمان عرضه این سریال، اطلاعات رسمی در دست داریم. به گفته وبلاگ نویس محبوب فناوری Weibo، @DCS، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا وارد شبکه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) شده است. همانطور که می دانیم، پایگاه داده MIIT مشخصات مرتبط دستگاه هایی را که مستندسازی می کند، نشان می دهد.

سری گلکسی S23 سامسونگ نسخه انحصاری فرکانس بالای 3.36 گیگاهرتز پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 را عرضه خواهد کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با وضوح 3088 x 1440p خواهد بود. در جلو، این سری پرچمدار با دوربین تایمر 12 مگاپیکسلی عرضه می شود. در قسمت پشتی، یک دوربین چهارگانه وجود خواهد داشت. این دستگاه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. با این حال، شایعاتی نیز وجود دارد که دوربین اصلی می تواند تا 200 مگاپیکسل باشد. همچنین از یک لنز تله فوتو دوگانه 12 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی استفاده می کند که از زوم 10 برابری پشتیبانی می کند. از نظر حافظه نیز این دستگاه دارای نسخه های رم 8 و 12 گیگابایتی خواهد بود. برای حافظه داخلی، گزینه های ذخیره سازی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت خواهد بود. در زیر کاپوت، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وجود خواهد داشت تا چراغ های آن روشن بماند. این تلفن همراه از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند. ابعاد این دستگاه 163.4 × 78.1 × 8.9 میلی متر و وزن آن 233 گرم است.

طبق گزارش‌های قبلی، سری جدید گلکسی S23 حداقل سه مدل ارائه می‌کند. این سری دارای نسخه استاندارد Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra خواهد بود. گزارش‌هایی وجود دارد که مدل‌های Samsung Galaxy S23 Standard Edition و S23+ همچنان نسخه‌های حافظه ۸ گیگابایتی را ارائه می‌کنند. از رندرهای موجود Samsung Galaxy S23 Standard Edition و S23+، اساساً زبان طراحی نسل قبل ادامه دارد. تنها تفاوت این است که قاب ماژول دوربین دیگر آنجا نیست و چینش دوربین اکنون شبیه مدل قدیمی اولترا است.

علاوه بر این، اطلاعات مربوط به Samsung Galaxy S23 Ultra نیز بارها افشا شده است. از نظر ظاهری، Samsung Galaxy S23 Ultra اساساً طراحی نسل قبل را ادامه می دهد. بزرگترین تغییر، افزایش عرض قاب میانی است. این باعث کاهش سطح منحنی صفحه می شود و به صفحه نمایش میکرو منحنی نزدیکتر خواهد شد. از نظر دوربین، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا دارای «دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی» در پشت است. این دوربین طبق گمانه زنی ها می تواند تصاویر 12 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی را ارائه دهد. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ از حسگر اثرانگشت سه بعدی التراسونیک کوالکام در گلکسی اس 23 اولترا استفاده کند. با این حال، هیچ تایید رسمی مبنی بر استفاده سامسونگ از این سنسور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  منتظر خبرهایی از گلکسی J6 Plus سامسونگ باشید

با توجه به دوربین این پرچمدار جدید، گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد این دستگاه فقط سلطان دوربین جدید تلفن همراه صنعت است. با نزدیک شدن به عرضه سری جدید، گمانه زنی های بیشتر و بیشتری مطرح می شود. در توییت اخیر، وبلاگ نویس محبوب فناوری توییتر، @iceuniverse فاش می کند که سری گلکسی S23 سامسونگ از فیلمبرداری 8K@30fps پشتیبانی می کند. سری گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 سامسونگ از فیلمبرداری 8K 24 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کنند. بنابراین، ویدیوهای 8K گرفته شده با گلکسی S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra روان‌تر خواهند بود.

بسیاری از گوشی های هوشمند دیگر در حال حاضر از فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه با وضوح 8K پشتیبانی می کنند، اما این اولین مورد برای سامسونگ است. سامسونگ با گزینه 1 ترابایتی فضای ذخیره سازی کمی سخاوتمند است. این به این دلیل است که کاربرانی که ویدیوهای 8K می خواهند باید بدانند که این کار فضای زیادی را مصرف می کند. شایعات دیگر حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از OIS با تغییر سنسور پشتیبانی می کند، مشابه فناوری مورد استفاده آیفون 14 پرو برای بهبود لرزشگیر تصویر. برخی گزارش‌های دیگر ادعا می‌کنند که عکس‌های گرفته شده در سری گلکسی S23 دارای بهبود تعادل رنگ سفید و اشباع هستند.

کوالکام و سامسونگ دو بازیگر اصلی در بازار تراشه های موبایل هستند. با این حال کوالکام همیشه از سامسونگ جلوتر بوده است. به نظر نمی رسد تراشه های اگزینوس سامسونگ کاملاً در سطح تراشه های اسنپدراگون باشند. برای برخی از مناطق، پرچم‌داران گلکسی همیشه با تراشه‌های اسنپدراگون عرضه می‌شوند. اما بازارهای دیگر مانند بازار اروپا پرچمداران گلکسی را با تراشه های اگزینوس دریافت می کنند. کوالکام پیش از این اشاره کرده بود که گوشی پرچمدار نسل بعدی سامسونگ، سری گلکسی اس 23، همگی از پردازنده های اسنپدراگون استفاده خواهند کرد. به نظر می رسد امتیاز دویدن اخیر این تلفن همراه آینده این گفته را تأیید می کند.

نسخه اروپایی Samsung Galaxy S23 Ultra (SM-S918B) اخیراً در پایگاه داده GeekBench 5 ظاهر شد. اطلاعات CPU نشان می دهد که Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 در این دستگاه استفاده خواهد شد. این نسخه انحصاری اورکلاک با سرعت 3.36 گیگاهرتز است. امتیاز اجرای تک هسته ای 1504 و امتیاز اجرای چند هسته ای 4580 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گوشی GALAXY S23 چندان هیجان انگیز نیستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *