سری گوشی ویوو S16 با چیپ دیمنسیتی 8 عرضه می شود

سری گوشی ویوو S16 با چیپ دیمنسیتی 8 عرضه می شود

در ماه می، ویوو از گوشی های هوشمند ویوو اس 15 و اس 15 پرو در چین رونمایی کرد. این گوشی ها در انحصار بازار خانگی باقی مانده اند. گزارش های اخیر ادعا کرده اند که این شرکت در حال آماده سازی سری Vivo S16 است. ممکن است سه مدل در خط تولید وجود داشته باشد: Vivo S16، Vivo S16 Pro و Vivo S16e که ابتدایی ترین نوع است.

در یک پست اخیر در Weibo، خبرساز چینی Digital Chat Station فاش کرد که گوشی‌های سری اس ویوو آینده به چیپست اسنپدراگون 870 و Dimensity 8200 آینده مجهز خواهند شد. که همان SoC جانشین آن را تامین خواهد کرد.

انتظار می رود Dimensity 8200 در ماه های آینده به عنوان جانشین Dimensity 8100 که در حال حاضر زیر کاپوت Vivo S15 Pro قرار دارد، معرفی شود. بنابراین، به نظر می رسد که چیپست Dimensity 8200 برای تامین انرژی Vivo S16 Pro استفاده خواهد شد.

گزارش های دیگر ادعا کرده اند که Vivo S16e از چیپست Dimensity 1080 قدرت می گیرد. متأسفانه سایر مشخصات سری Vivo S16 هنوز مشخص نشده است. Vivo S16 احتمالاً در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش عرضه می‌شود، در حالی که مدل Pro در رنگ‌هایی مانند مشکی، سبز و طلایی نارنجی عرضه خواهد شد. حدس زده می شود که نسخه پرو مجهز به Vivo V1+ خواهد بود که تجربه عکاسی پیشرفته ای را ارائه می دهد.

تا جایی که به معرفی سری Vivo S16 مربوط می شود، به نظر می رسد که این شرکت ممکن است آن را در ماه های ابتدایی سال 2023 معرفی کند. شایعات مبنی بر اینکه Vivo سری گوشی های هوشمند Vivo X90 را در دسامبر سال جاری رونمایی خواهد کرد، شنیده می شود. انتظار می‌رود این مجموعه دارای چیپست‌های Dimensity 9200 و Snapdragon 8 Gen 2 و همچنین سنسور دوربین 1 اینچی باشد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y17s در Geekbench رویت شد

نظرات در مورد : سری گوشی ویوو S16 با چیپ دیمنسیتی 8 عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *