سری گلکسی زد 4 سامسونگ طراحی مشابه قبل دارند

سری گلکسی زد 4 سامسونگ طراحی مشابه قبل دارند

به نظر می رسد سامسونگ تصمیم دارد نسل جدید گوشی های تاشو خود را با همان ساختار همیشگی ارائه دهد. حال به تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر ساختار دو مدل گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 که از محصولات منعطف شرکت کره ای هستند و تاکنون اطلاعات محدودی درباره آنها منتشر شد.

در این گزارش آمده که هر دو گوشی دارای حسگر اثرانگشت جانبی هستند و این یعنی ساختار قبلی خود را حفظ می کنند. در حالی که انتظار داشتیم شاهد حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر باشیم اما سامسونگ همچنان قصد دارد جای قبلی حسگر را حفظ کند و به سراغ سبک دیگری نرود. همچنین گفته شده در سه ماهه سوم سال 2022 باید شاهد رونمایی سری گلکسی زد جدید باشیم.

تاکنون شایعات محدودی دردسترس قرار گرفت و باید منتظر اطلاعات بیشتری باقی ماند. مدیران سامسونگ معتقدند که اگر همچنان چنین ویژگی را به کار گیرند موجب محبوبیت همیشگی سری گلکسی زد می شوند. پیشتر گزارش هایی درباره سری گلکسی زد دریافت کردیم که گفته می شد دستگاه دارای زوم بهتر بوده و از دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 اولترا بهره می گیرد.

دوربین سلفی آن به جای حسگر 4 و 10 مگاپیکسلی دو حسگر 10 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین برای قلم هم در گلکسی زد فولد 4 جایگاهی در نظر گرفته می شود. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای چه برنامه ای برای نسل بعدی دارد و آیا این اطلاعات را باید حقیقی دانست یا شایعه بیش نیست.

انتظار داریم در آگوست سال 2022 همچون سال های قبل سری گلکسی زد 4 معرفی شوند  و البته در کنار آنها محصولات دیگری هم رونمایی خواهد شد. زیرا این شرکت همیشه چنین برنامه ای دارد.

در اخباری مرتبط سامسونگ ماه گذشته سری گلکسی اس 22 را بدون هیچ دستگاه صوتی معرفی کرد و این در حالی بود که انتظار داشتیم حداقل یک هدفونی معرفی شود. با این حال، کره ای ها قرار است این مشکل را برطرف کنند و انتظار می‌رود Galaxy Buds جدید را در ماه آگوست طی رویداد Unpacked رونمایی کند.

همانطور که افشاگر @chunvn8888 فاش کرد، هدفون Galaxy Buds Pro 2  جدید سامسونگ TWS خواهد بود که در ماه آگوست معرفی و عرضه می شود. این افشاکننده جزئیات دیگری در مورد نسل دوم گلکسی بادز پرو ارائه نداد، زیرا تا رونمایی فاصله بسیاری باقی ماند. به هر حال صدای بهتر، بهبود حذف نویز فعال و همچنین عمر باتری بیشتر می توان انتظار داشت.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید برای سری Galaxy S22

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این بدان معنی است که Galaxy Buds Pro 2 در کنار Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 معرفی خواهد شد. گلکسی واچ 5 نیز قرار است در همین رویداد رونمایی شود. قیمت آن مشخص نیست اما با توجه به قیمت گذاری سامسونگ برای گلکسی بادز و گلکسی بادز 2، گلکسی بادز پرو 2 می تواند 199 دلار باشد.

طبق گفته کاربر @TheGalox_، سامسونگ ممکن است در حال آزمایش سنسور دمای بدن بر روی دستگاه گلکسی بادز آینده باشد. البته بعید است که این گلکسی بادز پرو 2 باشد، زیرا سامسونگ به احتمال زیاد این ویژگی را به طور انحصاری در گلکسی واچ 5 عرضه خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گلکسی زد 4 سامسونگ طراحی مشابه قبل دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *