انتشار تصویر رسمی گوشی موتورولا Moto E13

انتشار تصویر رسمی گوشی موتورولا Moto E13

انتظار می رود موتورولا به زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری E را عرضه کند. پیشنهاد آینده Moto E13 است و اوایل این ماه در پلتفرم بنچمارک Geekbench مشاهده شد. این دستگاه اخیراً در رندرهای لو رفته نیز ظاهر شده بود. اکنون، یک تصویر رسمی در فضای مجازی منتشر شده است که به ما نگاه بهتری به گوشی هوشمند می دهد. توسط کاربر توییتر SnoopyTech به اشتراک گذاشته شده است.

Moto E13 با رنگ سبز تیره در تصویر رسمی دیده می شود. نمایشگر دارای بریدگی قطره‌ای است و اطراف آن را حاشیه‌هایی احاطه کرده است. پنل پشتی دارای یک جزیره دوربین مربعی شکل است که بیرون زده نیست. این یک سنسور دوربین تکی و یک واحد فلاش LED را در خود جای داده است. سمت چپ دستگاه دارای سینی سیم کارت است در حالی که لبه سمت راست دارای دکمه های تنظیم صدا و پاور است. انتظار می رود کلید پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت دو برابر شود.

جدای از این، تصویر رسمی جزئیات بیشتری را در مورد Moto E13 نشان نمی دهد. با توجه به رندرهای فاش شده، انتظار می رود پیشنهاد آینده در رنگ بژ نیز موجود باشد.

انتشار تصویر رسمی گوشی موتورولا Moto E13

انتظار می‌رود که Moto E13 یک پیشنهاد ارزان قیمت باشد. لیست Geekbench این گوشی هوشمند نشان می دهد که این گوشی هوشمند از پردازنده ARM Unisoc T606 قدرت می گیرد. از هشت هسته با فرکانس 1.61 گیگاهرتز تشکیل شده است. این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم است و با سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه اجرا می شود. ما فرض می کنیم که این یک گوشی اندروید گو خواهد بود زیرا رم آن کمتر از 3 گیگابایت است. این گوشی هوشمند در تست‌های تک هسته ای Geekbench 318 امتیاز و در تست چند هسته ای 995 امتیاز کسب کرده است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا موتورولا این محصول را معرفی کند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موتو زد 3 پلی به طور رسمی معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر رسمی گوشی موتورولا Moto E13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *