سری گلکسی اس 21 و فروش فوق العاده در امریکا

طبق داده های Strategy Analytics ، سری Galaxy S21 سامسونگ در آمریکا مورد توجه قرار گرفته است – مدل های S21 در اولین ماه در دسترس بودن ، 3 برابر بیشتر از سری S20 سال گذشته فروخته اند.

با سه نشانه S21 شروع خوبی داشت. این رکورد پیش ثبت سفارشات در انگلیس را به ثبت رسانده است ، فروش زودهنگام در کره جنوبی فروش S20 را 30٪ شکست داده و اکنون خبرهای خوبی از بازار مهم دیگری برای سامسونگ وجود دارد.

در ایالات متحده ، محبوب ترین گزینه Galaxy S21 Ultra است که بیش از 40٪ از واحدهای S21 فروخته شده را به خود اختصاص می دهد. این گرانترین از این سه (و همچنین توانمندترین) است ، اما به این کمک کرد که سامسونگ زودتر از حد معمول تخفیف را شروع کند. SA فروش Galaxy S21 و S21 + را خراب نمی کند ، اگرچه باید عملکرد خوبی نیز داشته باشد.

با نگاهی به لحظه ای کره جنوبی ، در ماه اول فروش مدل های Galaxy S21 سه برابر بیشتر از S20 در سال گذشته بود.

به هر حال ، فروش در چند ماه آینده به طور طبیعی شروع به کاهش می کند ، بنابراین سامسونگ در حال حاضر برنامه پیگیری را دارد، طبق یک جدول زمانی فاش شده ، Galaxy S21 FE در اواسط ماه آگوست اعلام می شود. این یک پرتاب اصلی خواهد بود ، خصوصاً اینکه ممکن است امسال شاهد یادداشت جدیدی نباشیم. پرچمداران تاشو جدید باید در Q3 وارد شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  6 گوشی هوشمندی که قبل از گلکسی اس 21 باید به آنها نگاهی بیاندازید

نظرات در مورد : سری گلکسی اس 21 و فروش فوق العاده در امریکا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *