انتشار تصویر تیزری از سری شیائومی 12 اس

انتشار تصویر تیزری از سری شیائومی 12 اس

به تازگی شیائومی اعلام کرده که سری شیائومی 12اس را در تاریخ 4 جولای معرفی می کند. در پست ویبو این شرکت تصویری منتشر شد که تیزری بوده و شیائومی 12 اس را در سه مدل درون یک سایه نشان می دهد. به نوعی شیائومی با این سری قصد دارد یک سری بروزرسانی شده از پرچمدارانش را معرفی کند.

در نهایت شیائومی 12 اس اولترا یک پرچمدار برجسته بوده که باید آن را گل سرسبد رویداد قلمداد کرد.  اگر فکر می کنید که این یک چرخش سریع از شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو به نظر می رسد، لازم به یادآوری است که این گوشی ها خیلی زودتر در چین از 31 دسامبر 2021 عرضه شدند. به عبارت دیگر، زمان مناسبی برای گوشی های شش گانه است. به روز رسانی ماهانه که موجب تجربه کاربری بهبودیافته خواهد شد.

هیچ جزئیاتی در مورد این دستگاه ها به اشتراک گذاشته نشده است، به جز اینکه گفته می شود هر سه دارای فناوری دوربین لایکا هستند. شیائومی در ماه می اعلام کرد که با برند آلمانی دوربین های لوکس لایکا همکاری می کند و در واقع لایکا دیگر با هوآوی همکاری نمی کند. با این حال، ما شاهد افشای مشخصات گسترده‌ای برای چیزی بودیم که قبلاً به عنوان Xiaomi 12 Ultra شناخته می‌شد.

در دیگر خبرها ظاهراً شیائومی در حال کار بر روی دو گوشی پیشرفته دیگر به غیر از 12 اولترا است که در نهایت ماه آینده معرفی خواهد شد. این دو مدل چیزی نیست جز 12S و 12S Pro که مدل نخست قبلاً در Geekbench و حتی در یک تصویر رویت شده است.

در تصویر فاش شده گوشی با لوگو لایکا همراه بوده و حال به تازگی جزئیات بیشتری از سری 12اس شیائومی دردسترس قرار گرفت. اطلاعاتی که از یک افشاگر قابل اعتماد به دست می‌آید می‌گوید که 12S با سه پیکربندی رم/ذخیره‌سازی عرضه می‌شود: 8/128 گیگابایت، 8/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت. 12S مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام بوده که اخیراً رونمایی شده است.

ظاهراً 12S Pro دو نسخه خواهد داشت که یک مدل با چیپست مشابه 12S و دیگری دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 است. مدل اول دارای همان پیکربندی رم/ذخیره سازی 12S بوده، در حالی که دومی تنها در دو گزینه عرضه می شود: 8/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت. آخرین نکته درباره نسخه پرو این است که شیائومی 12 اس پرو مشابه نسخه پرو استاندارد از شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  هدفون شیائومی Buds 4 Pro در بلوتوث SIG دیده شد

مشخص نیست که 12S و 12S Pro در مقایسه با مدل‌های غیرS چقدر تفاوت خواهند داشت، تا کنون به نظر می‌رسد که آنها در برخی بخش های جزئی متفاوت هستند و همچنین با برند دوربین لایکا از راه خواهند رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر تیزری از سری شیائومی 12 اس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *