سری هواوی nova 10 در ماه ژوئن از راه می رسند

سری هواوی nova 10 در ماه ژوئن از راه می رسند

مدیر کارخانه سازنده اطلاعات با پستی در Weibo گفته است که سری هوآوی nova 10 قرار است به طور آزمایشی در ماه ژوئن عرضه شود و همچنان قابلیت‌های 5G را از دست خواهد داد. به دلیل تحریم ایالات متحده، HUAWEI چند سالی است که مجبور به استفاده از شبکه 4G برای تلفن های هوشمند خود شده، بنابراین گوشی های هوشمند این شرکت با Snapdragon 888 و Kirin 9000 با 5G غیرفعال عرضه می شوند.

برای این کار، گزارش شده است که HUAWEI یک نوع کیس گوشی هوشمند ارائه خواهد کرد که احتمالاً دارای یک اسلات سیم کارت اضافی بوده و می تواند تلفن های 4G را قادر به پشتیبانی از شبکه های 5G کند. مشخص نیست که آیا این کیس توسط HUAWEI ساخته شده است یا اینکه یک شرکت شخص ثالث آن را می سازد، اما برای بسیاری از طرفداران HUAWEI امیدوارکننده خواهد بود.

همین افشاگر همچنین فاش کرده است که کیس مذکور می‌تواند همراه با سری HUAWEI nova 10 در رویداد رونمایی ژوئن عرضه شود. در غیر این صورت احتمالاً پس از سه ماهه سوم عرضه خواهد شد. جدای از موارد فوق، به ندرت چیزی در مورد سری نوا 10 شناخته شده است.

آخرین مدل از سری nova هواوی به عنوان سری nova 9 شناخته شده که در سپتامبر سال گذشته عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.57 اینچی بوده و دارای یک دوربین چهارگانه در عقب است که لنزهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی را دربرمی گیرد. در بخش سخت افزاری، چیپست اسنپدراگون 778G بسیار کارآمد به کار گرفته می شود و هرچند شبکه 5G در کار نیست.

سری هواوی nova 10 در ماه ژوئن از راه می رسند

در اخباری مرتبط شرکت هوآوی پیشتر گوشی Nova 9 SE را معرفی کرد که از مشخصات کلیدی میان رده و طراحی جذاب بهره می برد. حال به تازگی کمپانی چینی قیمت دستگاه را اعلام کرده و گفته شده نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 364 دلار و نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 378 دلار است.

Nova 9 SE دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی IPS LCD با حفره ای در مرکز نمایشگر است. رزولوشن صفحه نمایش 2388×1080 پیکسل یا Full HD+ بوده، نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتزی هم دارد.

بیشتر بخوانید  ترامپ قبل از ترک کاخ سفید، ضربه آخر را به هوآوی زد!

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت دوربین سلفی Nova 9 SE جای گرفت. پنل عقب آن دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بوده که با یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه شد. این تلفن هوشمند به سیستم عامل EMUI 12 مجهز است. همچنین مانند سایر گوشی‌های هواوی، فاقد برنامه‌ها و خدمات گوگل است.

Nova 9 SE از اسنپدراگون 680 قدرت می گیرد و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی است. ویژگی های معمول اتصال مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS، NFC و پورت USB-C نیز در کار می باشد. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت جانبی هم وجود دارد.

هواوی Nova 9 SE در سه رنگ آبی کریستالی، سفید مرواریدی و مشکی نیمه شب وارد بازار شده است. قیمت آن برای چین و مالزی هنوز تایید نشده و لیست فروشندگان Vmall این گوشی در دو گزینه مانند 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری هواوی nova 10 در ماه ژوئن از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *