افشا مشخصات گوشی ویوو Y100

افشا مشخصات گوشی ویوو Y100

برای سال 2023 ویوو در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند تاشو جدید با نام Vivo X Flip است، همچنین در حال عرضه سری Vivo X90 در بازارهای جهانی است. با این حال، این دستگاه ها تنها یک برش کوچک از کیک هستند! ما انتظار داریم که در ماه‌های آینده گوشی‌های بسیار بیشتری عرضه شوند، و این بدیهی است که تعداد زیادی گوشی میان‌رده و پایین‌رده جدید را شامل می‌شود! بر اساس یک فاش جدید، این برند در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی جدید برای سری Y ویوو در هند است. تاکنون خود ویوو هنوز جزئیاتی را فاش نکرده است، اما افشاگر Paras Guglani جزئیاتی در مورد این گوشی با نام Vivo Y100 دارد. به نظر می رسد این یک گوشی مقرون به صرفه با Dimensity 900 SoC باشد.

به گفته تیپستر، Vivo به زودی کمپین بازاریابی خود را برای Vivo Y100 آغاز خواهد کرد. سارا علی خان، سفیر برند این شرکت برای این سری، اخیراً در ضبط فیلم برای مواد بازاریابی گوشی شرکت کرده است. این برند تا قبل از پایان ژانویه گوشی ویوو Y100 را در هند عرضه خواهد کرد.

شایان ذکر است که مشخصات گوشی دقیقاً یک راز نیست. Vivo Y100 از بنچمارک Geekbench با مدیاتک Dimensity 900 عبور کرد. این چیپست قدیمی است، اما هنوز هم سطح عملکرد مناسبی را حتی برای بازی ها ارائه می دهد. این تراشه دارای هسته های Cortex-A78 برای عملکرد با حداکثر سرعت 2.4 گیگاهرتز است. این گوشی با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود و می‌توان انتظار داشت که تا 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. گوشی Funtouch OS 13 را در بالا اجرا خواهد کرد. در Geekbench، در تست های تک هسته ای 710 امتیاز و در بخش چند هسته ای 2116 امتیاز کسب کرد.

نام Vivo Y100 تلفن همراه با شماره مدل توسط کنسول Google Play تایید شده است. این فهرست همچنین صفحه نمایش Full HD+ با نمایشگر بزرگتر را تأیید می کند. این تلفن همچنین توسط اداره استانداردهای هند (BIS) تصویب شد که اساساً یک مرحله اجباری برای عرضه در این کشور است. ما انتظار داریم که Vivo کمپین بازاریابی خود را به زودی آغاز کند. البته، برخی از جزئیات با مواد تبلیغاتی ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو V27 در گیگ بنچ رویت شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی ویوو Y100

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *