ساندبار سونی HT-S2000 راهی بازار شد

ساندبار سونی HT-S2000 راهی بازار شد

شرکت سونی به تازگی از یک محصول صوتی کاملاً جدید در بازار هند رونمایی کرد. دستگاه جدید ساندبار مدل HT-S2000 است که نوید ارائه یک تجربه صوتی عالی را می دهد.

ساندبار جدید HT-S2000 غول فناوری ژاپنی دارای برخی مشخصات قابل توجه مانند Dolby Atmos، پشتیبانی از کانال 5.1 و DTS:X است تا تجربه صدای فراگیر سینمایی را با موتور Vertical Surround و S-Force PRO Front Surround ارائه دهد. علاوه بر این، ساندبار یک تجربه فراگیر سه بعدی را هنگام اجرای محتوای استریو ارائه می دهد. بلندگوی وسط برای اطمینان از دیالوگ های واضح بوده در حالی که ساب ووفرهای دوگانه بیس عمیق ارائه می کنند.

ساندبار جدید با یک برنامه جدید HEC (Home Entertainment Connect) همراه شده است. این برنامه دسترسی به تنظیمات محصول و همچنین کنترل کامل صدا، میدان‌های صوتی و موارد دیگر را از تلفن هوشمندتان آسان‌تر می‌کند. قابل ذکر است، دستگاه را می توان با یک ساب ووفر بی سیم اختیاری نیز خریداری کرد که به تقویت صدای بم کمک می کند. همچنین با تنظیمات صدای اسپیکر تلویزیون BRAVIA XR سازگار است. این دستگاه تنها چند روز پس از معرفی تلویزیون‌های جدید Bravia X82L با گواهی پیشرفته IMAX توسط شرکت ارائه شد.

HT-S2000 با در نظر گرفتن پایداری ساخته شده و از مواد پلاستیکی کمتری در خود محصول و حتی بسته بندی آن استفاده می کند. مناطقی که از پلاستیک استفاده می کنند، پلاستیک های بازیافتی هستند که به بازتولید عملکرد صوتی بهبود یافته کمک می کنند. سونی در حال حاضر محصول را برای خرید از طریق فروشگاه‌های بزرگ الکترونیک، ShopatSC و دیگر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در هند با قیمت 42990 روپیه آماده کرد. بلندگوهای عقب با ساندبار و ساب ووفر  بیش از 14هزار روپیه هزینه اضافی خواهند داشت.

در اخباری دیگر انتظار می رود سونی به زودی یک هدفون پرچمدار TWS را عرضه کند. سونی WF-1000MX5 در گذشته اطلاعاتی از آن افشا شده بود. انتظار می رود این محصول به عنوان جانشین WF-1000MX4 وارد بازار شود. اکنون، واکمن بلاگ اطلاعات کلیدی در مورد WF-1000MX5 آینده سونی فاش کرده است.

طبق گزارش، هدفون سونی WF-1000MX5 TWS بین 5 ژوئن تا 6 ژوئن عرضه خواهد شد که احتمالاً به این هفته اشاره دارد. هدفون آینده TWS از برند ژاپنی در مقایسه با دیگر هدفون های سونی در آمازون مشاهده شدند. همانطور که در برگه مشخصات ذکر شده در سایت تجارت الکترونیکی آمده ، سونی WF-1000MX5 با بدنه 39 گرم وزن همراه است در حالی که وزن هر هدفون 5.9 گرم خواهد بود.

بیشتر بخوانید  معرفی سونی اکسپریا Z1 پریمیوم و پلاس در نمایشگاه MWC 2018

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساندبار سونی HT-S2000 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *