سامسونگ گلکسی M54 ممکن است به زودی از راه می رسد

سامسونگ گلکسی M54 ممکن است به زودی از راه می رسد

نسخه M گلکسی A54 5G ممکن است به زمان عرضه خود نزدیک شود و اکنون که گلکسی A54 رسمی شده است، منطقی است که این کار را انجام دهیم. به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده سازی برای ورود گلکسی M54 است و صفحات پشتیبانی را برای دستگاه میان رده آینده راه اندازی کرده است.

این صفحات پشتیبانی گلکسی M54 در پورتال کلمبیا سامسونگ به صورت زنده هستند. این صفحه شماره مدل گوشی، SM-M546B را تأیید می‌کند و گلکسی M54 دارای اتصال 5G و قابلیت‌های دو سیم‌کارت است. اما طبق معمول، زمانی که صفحات پشتیبانی زودتر از موعد فعال می شوند، فاقد جزئیات سخت افزاری اضافی و رندرهای رسمی دستگاه هستند.

مشخصات رسمی گلکسی M54 وجود ندارد، اما اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که، طبق معمول، برادر گلکسی A54 با برند M، از مزایای کیفیت ساخت خاصی چشم پوشی می کند و سخت افزار خام بهتری دارد.

به عنوان مثال، گفته می‌شود که گلکسی M54 5G به جای یک واحد 50 مگاپیکسلی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد، اما احتمالاً گلکسی M54 دارای پنل پشتی گوریلا گلس نخواهد بود. و با وجود وضوح بالاتر دوربین، مشخص نیست که آیا سنسور 108 مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود یا خیر.

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی M54 5G می توان به Exynos 1380 SoC، 6/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED Full HD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با 25 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. قابلیت شارژ سریع

سامسونگ گلکسی A54 را قبل از پایان ماه مارس در برخی بازارها و در اوایل آوریل در برخی بازارها عرضه خواهد کرد. و از نظر تئوری، نسخه گلکسی M54 نباید دور از دسترس باشد و می تواند در بازه زمانی مشابهی در بازارهای منتخب عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گلکسی M34 سامسونگ

نظرات در مورد : سامسونگ گلکسی M54 ممکن است به زودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *