گوشی V23e 5G ویوو با پردازنده Dimensity 810 رویت شد

گوشی V23e 5G ویوو با پردازنده Dimensity 810 رویت شد

ویوو V23e 5G، گوشی هوشمند جدید ویوو، قرار است در ۲۳ نوامبر در تایلند عرضه شود. پیش از عرضه، این دستگاه با شماره مدل V2126 در بنچمارک Geekbench ظاهر شد. در این بین برخی از مشخصات کلیدی ویوو V23e 5G مانند نسخه اندروید، رم و چیپست را نشان می دهد.

بر اساس پایگاه داده Geekbench، این گوشی جدید با شماره مدل V2126 و پردازنده مدیاتک Dimensity 810 همراه است. حافظه رم دستگاه نیز 8 گیگابایت بوده و توانسته در تست تک هسته 471 امتیاز و در تست چند هسته 1551 امتیاز کسب کند. انتظار داریم برند چینی محصول آینده را با سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر FuntouchOS روانه بازار کند.

در بخش طراحی، ویوو V23e 5G شبیه به نوع 4G به نظر می رسد، به لطف وب سایت تایلندی که ظاهر و برخی ویژگی های دیگر آن را قبل از راه اندازی فاش کرده است. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست گوشی وجود دارد. درگاه USB Type-C، خروجی بلندگو و میکروفون‌ها در پایین قرار دارند. سنسورهای دوربین سه گانه در یک ماژول مستطیلی به همراه فلاش LED قرار گرفته اند.

چیدمان دوربین سه گانه شامل یک سنسور اصلی، یک لنز فوق عریض و یک سنسور ماکرو خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش تخت با حاشیه های نازک و بریدگی است که یک دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همانطور که قبلاً توسط یکی از کارشناسان فاش شده بود، این تلفن هوشمند در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دو نوع رنگی یعنی روشن و تیره عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو V29 Lite 5G و کسب تاییدیه GCF

نظرات در مورد : گوشی V23e 5G ویوو با پردازنده Dimensity 810 رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *