سامسونگ و ادامه دادن به تمسخر آیفون

سامسونگ و ادامه دادن به تمسخر آیفون

حتی قبل از معرفی آیفون 14 در روز چهارشنبه، سامسونگ قبلاً اپل را به دلیل عدم نوآوری در آیفون 14 مورد تمسخر قرار می داد. پس از رونمایی پرچمداران جدید خود، به نظر نمی رسد سامسونگ سرعت خود را کاهش دهد.

سامسونگ همچنان پست های مختلفی را منتشر می کند که در آنها از اپل انتقاد می کند و ادعا می کند که گوشی های هوشمند این شرکت مدت هاست چیزی دارند که آیفون 14 هرگز آرزویش را هم نمی کرد. این بار، او چند تصویر در تبلیغ گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 منتشر کرد.

سامسونگ اپل را به دلیل اینکه اولین کسی بود که بیش از دو سال پیش گوشی های هوشمند تاشو خود را معرفی کرد، مورد تمسخر قرار می دهد و اپل هنوز قصد ندارد این کار را انجام دهد. با این حال، تحلیلگران معتقدند زمانی که اپل وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شود، به سرعت سهم زیادی از بازار را به دست خواهد آورد.

به یاد بیاورید که در سال 2016، سامسونگ مجموعه‌ای از ویدیوها را به تمسخر اپل برای حذف جک هدفون در آیفون ساخت، اگرچه مدت کوتاهی پس از آن این شرکت همین کار را با گوشی‌های هوشمند گلکسی انجام داد.

امروز ما قبلاً اطلاعاتی در مورد نحوه ترول کردن اپل و دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو توسط سامسونگ منتشر کرده ایم. در اخباری مرتبط شرکت اپل پیشتر بود که خانواده آیفون 14 را در چهار مدل معرفی کرد. اکنون پیش فروش همه مدل ها آغاز شده و افراد می توانند با مراجعه به خرده فروشی های موردنظر و وب سایت اپل پیش خرید خود را انجام دهند.

طی رویداد 7 سپتامبر اپل این شرکت سری آیفون 14 ساده را معرفی کرد که شامل دو مدل استاندارد و پلاس می شود. هر دو طراحی و مشخصات سال قبل را حفظ کرده اما در برخی موارد ارتقایی صورت گرفته است.

مدل پلاس به بدنه شیشه ای و فریم فلزی با پشتیبانی استاندارد ضدآب IP68 تجهیز شدند. این گوشی صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپررتینا ایکس دی آر اولد با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح FHD و شدت روشنایی 1200 نیتی مجهز است. گوشی از پردازنده ارتقایافته A15 بایونیک بهره گرفته که با 4 گیگابایت رم و 128 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. در بخش دوربین دو حسگر اصلی و اولتراواید 12 مگاپیکسلی در عقب قرار گرفته و یک حسگر دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز تدارک دیده شد.

بیشتر بخوانید  عكس هايي جدید از پنل صفحه نمایش آیفون 6S

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ و ادامه دادن به تمسخر آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *