سامسونگ بهتر است یا ال جی ؟

سامسونگ

سامسونگ یا ال جی  : از گذشته تاکنون رقابت بین سامسونگ و ال جی برقرار بوده است و تا جایی که این رقابت دیرینه‌ همیشه بین دو غول تکنولوژی کره‌ای وجود داشته است.

اما شاید شما هم از دسته کاربرانی باشید که از خود بپرسید واقعا سامسونگ بهتر است یا ال جی ؟ اگر می خواهید به جواب این سوال برسید در ادامه این مطلب با زوم تک همراه باشید.

سامسونگ بهتر است یا ال جی ؟

این رقابت بیش از 50 سال است که بین این دو کمپانی کره ی وجود دارد. شاید با شنیدن سوال سامسونگ بهتر است یا ال جی شما هم گوشی های این کمپانی را در ذهن تصور کرده باشید با اینکه هر دو آنها گوشی های فوق العاده ی را تا کنون عرضه کرده اند البته این موضوع برای کره جنوبی بیشتر نوعی دشمنی را تداعی می کند.

رقابت بین سامسونگ و ال جی از مرزهای معمولی عبور کرده است و از یک رقابت در عرصه تکنولوژی فراتر رفته است.

اصطلاح چائبول در کره یعنی شرکت های بزرگی که مالکیت خانوادگی داشته اند و سامسونگ بزرگترین چائبول می باشد و ال جی بین 5 چائبول برتر کره می باشد.

از نظر مالی عملکرد سامسونگ و ال جی با یکدیگر متفاوت می باشد مثلا سامسونگ توانست با ارائه گوشی های مانند Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی تجربه ی خوب مالی را تجربه کند و در طرف مقابل ال جی با ضررهای روبرو شد ولی با فروش خوب لوازم خانگی و تلویزیون روبرو شد.

بین دو شرکت سامسونگ و ال جی در ایران هم رقابتی جدی وجود دارد تا جایی که کاربران بسیاری تجربه کار با هر دو برند را داشته اند البته شاید این رقابت به مقدار کره نباشد و واقعا مقایسه این دو برند قدرت مند کار ساده ی نیست .

هر کدام از این دو برند گوشی در ایران طرفداران معتصب خود را داشته اند.عده ی از کاربران معتقد هستند که سامسونگ در گوشی توانسته است بهتر از ال جی عمل کند و ال جی در حیطه لوازم خانگی موفق تر از سامسونگ بوده است.

اما این موضوع به نظرات و سلیقه کاربران بستگی دارد که کدام برند را بیشتر می پسندند.

بیشتر بخوانید  تاریخ معرفی سری لپ تاپ Galaxy Book 4 فاش شد

از نظر شما سامسونگ بهتر است یا ال جی ؟

3.2/5 - (17 امتیاز)

نظرات در مورد : سامسونگ بهتر است یا ال جی ؟

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ال جی بهتره اگه ال جی از ماشین به اتوبان پرت شود فقط صفحه می شکند ولی سامسونگ که همچین مقاومتی ندارد؟

  2. کسی که الجی را بشناسد سراغ چیز دیگری نمی رود.
    امیدوارم الجی با قدرت هرچه تمام تر و قوی تر از همیشه به بازار موبایل برگردد.