تصویر می میکس 3 شیائومی افشا شد

می میکس 3

چینی ها این بار میخوان با می میکس 3 شرایط بازار گوشیای هوشمند رو عوض کنن، میدونین چرا؟! چون که این گوشی اینقد بدون حاشیه هستش که واقعا توی تاریخ بی سابقست ! امروز یه سری رندر از این گوشی هوشمند منتشر شد که نشون میده می میکس 3 یه دوربین پاپ آپ ( دوربینی که موقع عکس گرفتن، سلفی، ظاهر میشه) داره ولی باید بگیم که چون هنوز این قابلیت توسط خود کمپانی تایید نشده، نمی تونیم صد درصد بگیم که شیائومی حاشیه ی پایین رو کاملا حذف کرده!

نسل قبلی این گوشی ام حاشیه ی پایین داشت که شیائومی از اون بخش برای جا دادن دوربین سلفی استفاده کرده بود ولی الان می تونیم فقط انتظار داشته باشیم که حاشیه ی پایین نسبت به قبلی کمتر بشه … ! اگر یکم به این رندرها توجه کنید می بینید که دوربین اصلی این گوشی ام از نوع دوربین دوگانه هستش که مثل آیفون 10 به شکل عمودی هستش و فلاش ال ای دی دوربینم بین سنسور های دیافراگم دوربین قرار گرفته.

 

دکمه های پاور و تنظیم صدام سمت راست گوشی قرار داره و سمت چپ گوشی فقط درگاه سیمکارت هستش. صفحه نمایش گوشی نسبت به مدل قبلی شکل و شمایل جدیدی گرفته و از روی این تصویرا میتونیم بگیم که جنس بدنه ی می میکس 3 مثل قبل از شیشه و فلز و سرامیک هستش بازم. لازمه که بگیم همه ی این تصویرا ممکنه جعلی باشه و مدل نهایی با این تصویرا فرق داشته باشه … !

این سیستمی که برای می میکس 3 و دوربین سلفی می میکس 3 در نظر گرفته شده شباهت  زیادی به طراحی دوربین گوشی ویوو نکس داره که دوربین سلفی از بالای گوشی میاد بیرون…

 

در ادامه با زوم تک باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری دیگر از دستبند Smart Band 8

نظرات در مورد : تصویر می میکس 3 شیائومی افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *