ساعت Wena 3 Ultraman Edition سونی معرفی شد

ساعت Wena 3 Ultraman Edition سونی معرفی شد

فیلم ابرقهرمانی ژاپنی Shin Ultraman پس از تأخیر طولانی ناشی از همه‌گیری COVID-19 که قرار بود در سال 2021 اکران شود، در تاریخ 13 می اکران می‌شود. پیش از عرضه، شرکت سونی، غول فناوری ژاپنی، از نسخه محدود و سفارشی شده Ultraman ساعت هوشمند Wena 3 رونمایی کرده است. نسخه Wena3 Ultraman سونی بسیار محدود خواهد بود زیرا این شرکت اعلام کرده که تنها 1000 واحد در سراسر جهان فروخته خواهد شد.

این ساعت قبلاً در وب سایت ژاپن سونی فهرست شده و آماده رزرو است. این محصول دارای برچسب قیمت بالا 68200 ین (523 دلار) بود، اما تا 7 نوامبر 2022 عرضه نمی شود. بنابراین، اگر قصد خرید این محصول را دارید، برای مدت طولانی منتظر باشید.

ساعت Wena 3 Ultraman Edition سونی معرفی شد

از نظر ظاهری، نسخه Wena3 Ultraman از یک قاب فلزی خاکستری نقره ای با طراحی صفحه بسیار ساده اما شیک بهره می برد. سه عقربه با المان های Ultraman و Defense Force در شین اولترامن مطابقت دارد. در پشت ساعت لوگوی Defence Force و همچنین شماره سریال منحصر به فرد این ساعت با نسخه محدود دیده می شود.

سازنده به طور یکپارچه یک قاب فلزی بشکه‌ای شکل که چهره اولترامن را به یاد می‌آورد با یک نوار لاستیکی ضخیم و باکیفیت ترکیب می‌کند و به ساعت فرمی ساده می‌دهد که در عین مدرن بودن، حس آیندنگری را انتقال می دهد. صفحه و تاج دارای ساختاری موج‌دار هستند. موتیف دکمه “کپسول بتا”، آیتمی که شینجی کامیناگا، شخصیت اصلی فیلم در هنگام تبدیل شدن به اولترامن از آن استفاده می کند. در حالی که عقربه ساعت با نماد SSSP طراحی شده که توسط اعضای SSSP به کار گرفته می شود.

این ساعت همچنین مجهز به مکانیزم فاز ماه است که فازهای ماه را نمایش می دهد. در نهایت، قاب پشتی با برچسب سگ Shinji Kaminaga همراه است. البته، از آنجایی که این یک ساعت هوشمند بوده، نسخه Wena 3 Ultraman دارای چندین ویژگی است که در ساعت هوشمند معمولی وجود دارد.

ساعت Wena 3 Ultraman Edition سونی معرفی شد

می توان آن را با گوشی هوشمند یکپارچه کرد و اعلان ها را نمایش می دهد. همچنین دارای عملکردهای نظارت بر سلامتی است و از NFC داخلی بهره می برد که امکان پرداخت بدون تماس را فراهم می کند. از نظر عمر باتری، بدنه ساعت دارای باتری داخلی بوده که می تواند تا سه سال دوام بیاورد. با این حال، یک ماژول نمایش و ویژگی های تشخیص وجود دارد که نیاز به شارژ دارند و می توانند تا 24 ساعت با یک شارژر دوام بیاورند.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا xz2

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سونی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Wena 3 Ultraman Edition سونی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *