ساعت POCO Watch شیائومی در راه است

ساعت POCO Watch شیائومی در راه است

به نظر می‌رسد که شیائومی دستگاه‌های با برند POCO زیادی دارد و نه فقط گوشی‌های هوشمند. به گفته شیائومی تودی، این شرکت همچنین در حال توسعه اولین ساعت هوشمند خود با برند POCO است. در حالی که این وب سایت بیان می کند شواهدی از ‘POCO Watch’ را در یک پایگاه داده ایتالیایی کشف کرد، اما تنها یک اسکرین شات را به عنوان مدرک ارائه کرده است.

با این حال، اسکرین شات شامل شماره مدل «M2131W1» است که کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) در ماه فوریه فاش کرد. پیشتر، EEC گزارش داد که M2131W1 یک ساعت هوشمند POCO است. به طور معمول، شیائومی و همتایانش دستگاه‌ها را قبل از عرضه در اروپا یا EEC به ثبت می رسانند. از این رو، به نظر رسیده این کمپانی قصد دارد ساعت هوشمند POCO خود را در چندین کشور اروپایی و نه فقط ایتالیا بفروشد.

در هر صورت، شیائومی امروز اضافه می کند که ساعت POCO را در داخل تولید نخواهد کرد. در مقابل شیائومی برای ساخت ساعت POCO، یکی دیگر از زیرمجموعه های این شرکت یعنی 70mai تکیه خواهد کرد. به طور بالقوه، POCO Watch می‌تواند شبیه ساعت 70mai Saphir باشد که دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED، دو دکمه فیزیکی و طراحی squircle مانند Apple Watch و Oppo Watch 2 است.

در اخباری مرتبط پوکو در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری F است. اکنون، POCO F4 5G مورد انتظار در یک وب سایت صدور گواهینامه مشاهده شد که خبر از رونمایی زودهنگام آن می دهد.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، این دستگاه به طور خاص مدتی است که شایعاتی درباره آن منتشر می شود که به زودی از راه خواهد رسید، و حتی در وب سایت های دیگری مانند GeekBench، FCC و دیگر نیز دیده شده است. اما آخرین فهرست در پایگاه داده NBTC تایلند (از طریق MySmartPrice) بود که به این اسمارتفون تاییدیه گرفت. این تلفن هوشمند در چین تولید خواهد شد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ابتدا در بازار داخلی عرضه شود و سپس به مناطق دیگری مانند هند و اروپا برسد.

طبق لیست قبلی GeekBench، پوکو F4 5G دارای تراشه کوالکام Snapdragon با پشتیبانی شبکه 5G بوده که با 8 گیگابایت رم همراه شده و تحت سیستم عامل اندروید 12 منتشر خواهد شد. اکنون، همان شماره مدل گوشی هوشمند در NBTC مشاهده شد. چیپست مورد بحث احتمالاً پردازنده اسنپدراگون 870 است که با تراشه گرافیکی Adreno 650 عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، این دستگاه 8 گیگابایت رم دارد، اما برند چینی گوشی های هوشمند ممکن است تنظیمات ذخیره سازی اضافی را نیز ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی POCO X5

در گزارش قبلی نیز اشاره کرده بودیم که POCO F4 5G بسته به منطقه ممکن است با نام دیگری عرضه شود. بنابراین، ممکن است شاهد تغییر نام آن به عنوان Redmi K40S برای بازار جهانی باشیم. از دیگر ویژگی های شایعه شده می توان به داشتن دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در عقب، بسته باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد. برای ذخیره سازی، می تواند 128 یا 256 گیگابایت ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت POCO Watch شیائومی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *