ساعت Pixel Watch گوگل در آمازون لیست شد

ساعت Pixel Watch گوگل در آمازون لیست شد

گوگل خود را برای رویداد معرفی محصولات خود در 6 اکتبر آماده می کند، جایی که انتظار می رود سری گوشی های هوشمند پیکسل 7 را همراه با پیکسل واچ مورد انتظار خود معرفی کند. هر دو سری Pixel 7 و Pixel Watch تقریباً در این مرحله به طور کامل لو رفته اند.

اکنون، درست مانند آمازون که در لیست پیکسل 7 اسلحه را پر کرده است، غول تجارت الکترونیک دوباره این کار را انجام داده است، فقط این بار قیمت دستگاه را در آلمان (و سایر مناطق اتحادیه اروپا) فاش کرد.

این لیست که توسط Vgkantis کاربر Reddit مشاهده شد، نشان می‌دهد که Pixel Watch با قیمت تقریباً 357 یورو عرضه خواهد شد. این لیست همچنین می‌گوید که این ابزار پوشیدنی در 13 اکتبر عرضه می‌شود، که می‌تواند به این معنی باشد که خرید این ساعت هوشمند بسیار زودتر از آنچه قبلاً شایعه شده بود در دسترس خواهد بود.

به غیر از قیمت و در دسترس بودن، ویژگی‌های Pixel Watch نیز توسط لیست فاش شده است که بر اساس آن، ساعت هوشمند با اشتراک رایگان Fitbit Premium به مدت شش ماه معرفی خواهد شد. دارای سنسورهایی برای نظارت بر خواب، ضربان قلب و ریتم و همچنین EKG است.

این ساعت هوشمند دارای گزینه 4G/LTE خواهد بود که به کاربران امکان می دهد بدون گوشی هوشمند موسیقی پخش کنند، به دستیار گوگل، ایمیل یا پیام دسترسی داشته باشند و تماس برقرار کنند. می توانید رنگ و طراحی صفحه ساعت را مطابق با ترجیحات منحصر به فرد خود سفارشی کنید. هر دو صفحه دیجیتال و سنتی، و همچنین طرح های گرافیکی معاصر، در دسترس هستند.

دارای مقاومت 5ATM (50 متر) در برابر آب و محافظ Corning Gorilla Glass برای صفحه نمایش است که این پوشیدنی را برای فعالیت هایی مانند غواصی یا دوچرخه سواری در کوهستان ایده آل می کند. Pixel Watch همچنین یک ویژگی ایمنی ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد در مواقع اضطراری به مخاطبین انتخاب شده هشدار دهند. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که کنترل خانه هوشمند از طریق Wear OS سرانجام با پیکسل واچ امکان‌پذیر خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیکسل فولد شباهتی به گلکسی فولد دارد

نظرات در مورد : ساعت Pixel Watch گوگل در آمازون لیست شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *