ساعت OnePlus Nord بزودی معرفی می شود

ساعت OnePlus Nord بزودی معرفی می شود

OnePlus Watch در مارس 2021 عرضه شد و به نظر می رسد که زمان آن رسیده است که جانشین برای این ابزار پوشیدنی ارائه شود که به گفته یک منبع موثق ساعت ارزان تر OnePlus Nord به زودی رونمایی خواهد شد.

این به گفته Mukul Sharma که می‌گوید معرفی OnePlus Nord Watch بزودی صورت خواهد گرفت، ما اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات نداریم. ظاهرا اکنون تولید سری در چندین منطقه اروپایی و اوراسیا آغاز شده است. اگر شارما درست بگوید، ساعت OnePlus Nord بیشتر از ساعت هوشمند OnePlus که پیش از آن عرضه شده بود، محصولی «بودجه محور» خواهد بود و تحت سیستم عامل Wear OS توسعه پیدا نمی کند.

تا به امروز، ما اطلاعات زیادی در مورد شایعات یا درز اطلاعات پیرامون OnePlus Nord Watch شاهد نبودیم. هفته گذشته، صحبت هایی مبنی بر اینکه OnePlus مجموعه ای از دستگاه های جدید از جمله یک ساعت هوشمند را در دست تولید دارد، وجود داشت، اما چیز خاصی دردسترس قرار نگرفت. البته اتخاذ برند Nord به دنبال کاری است که وان پلاس در سال های اخیر با گوشی های خود انجام داده است، زیرا ابتدا به سراغ مدل های پرچمدار رفت و سپس مدل های نورد میان رده را ارائه کرد.

سوال این است که ساعت وان پلاس نورد چقدر ارزانتر از ساعت وان پلاس خواهد بود؟ ساعت هوشمند اصلی با قیمت 159 دلار / 149 پوند (حدود 235 دلار استرالیا) به فروش می رسد، که برای شروع بسیار مقرون به صرفه است و در حال حاضر کمتر از دیگر مدل های موجود محسوب می شود. اگر OnePlus واقعاً قصد دارد ساعت OnePlus Nord Watch را عرضه کند، چه برنامه‌ای خواهد داشت.

سامسونگ کاملاً به صحنه ساعت‌های هوشمند متعهد است، با Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic دو مورد از بهترین دستگاه‌های این دسته که می‌توانید خریداری کنید. انتظار می رود در ماه آگوست نیز یک سری ساعت هوشمند جدید سامسونگ معرفی شود. حتی گوگل در برابر چیزهای اجتناب ناپذیر سر تعظیم فرود می‌آورد: گوگل Pixel Watch اکنون رسما معرفی شده است، اگرچه مدتی طول می‌کشد تا دردسترس قرار گیرد و برنامه ریزی شده به همراه سری پیکسل 7 عرضه شود.

در حالی که وان پلاس Nord Watch اولین تلاش وان پلاس در کسب و کار ساعت های هوشمند نخواهد بود، اما نشان می دهد که در ساخت یک اکوسیستم کامل از محصولات جدی است  و این روزها ساعت هوشمند بخش مهم برنامه وان پلاس محسوب می شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جولای برای گوشی Nord CE 3 Lite وان پلاس

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت OnePlus Nord بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *