ساعت Galaxy Watch 6 با قاب چرخشی همراه است

ساعت Galaxy Watch 6 با قاب چرخشی همراه است

سری گلکسی واچ 5 به‌روزرسانی جالبی بود و مدل‌های مختلفی را برای انتخاب به مصرف‌کنندگان ارائه می‌داد. اما سامسونگ با کنار گذاشتن یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند خود، یعنی قاب چرخان، قلب‌ها را شکست. منشا آن به زمانی برمی‌گردد که ساعت‌های هوشمند این شرکت با نام «دنده» فروخته می‌شدند. اکنون، ادعا شده است که سری آتی گلکسی واچ 6 می تواند چرخش مورد علاقه طرفداران را بازگرداند.

طبق گفته YouTuber Super Roader، قاب چرخان فیزیکی با سری گلکسی واچ 6 آینده بازخواهد گشت. اما یک نکته وجود دارد – فقط گلکسی واچ 6 پرو برای استفاده از آن به اندازه کافی شایسته است. Galaxy Watch 6 استاندارد ممکن است به یک قاب دیجیتال بسنده کند، که لزوماً یک نقطه ضعف نیست، اما نمی تواند به طور کامل حس لمسی واقعی یک قاب چرخان فیزیکی را تکرار کند.

اگر تا به حال از ساعت هوشمند سامسونگ (سری گلکسی واچ 4 یا قدیمی تر) استفاده کرده اید، از لذت استفاده از قاب چرخان برای حرکت بی دردسر در میان ویجت ها، صفحه نمایش ها و برنامه ها لذت خواهید برد.

به طور جداگانه، گزارش شده است که Watch 6 Pro در دو اندازه ارائه می شود – یکی احتمالاً اندازه کوچکتر خواهد بود، برای کسانی که ساعت بزرگ نمی خواهند. برای یادآوری، گلکسی واچ 5 پرو در سال گذشته تنها در یک اندازه 45 میلی متری عرضه شد. گزارش ها همچنین ادعا می کنند که Watch 6 Pro همچنان بر عمر باتری عالی تمرکز خواهد کرد. ما مطمئن نیستیم که سامسونگ چه زمانی قصد دارد سری گلکسی واچ 6 را عرضه کند. ممکن است در نیمه دوم سال جاری از ابزارهای پوشیدنی در کنار گوشی های هوشمند تاشو جدید رونمایی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 سال جاری از راه می رسد

نظرات در مورد : ساعت Galaxy Watch 6 با قاب چرخشی همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *