تلفن هوشمند وان پلاس NORD CE 5G با باتری 4500 میلی آمپرساعتی همراست

وان پلاس در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند میان رده خود را به نام NORD CE 5G معرفی کند. گزینه ای که قیمت مناسبی داشته و برخلاف مدل های دیگر از طراحی مطلوب و ویژگی‌های خوب بهره می برد.

سال گذشته ، وان پلاس با عرضه OnePlus Nord اولین قدم خود را در گروه میان رده گشود. آنچه به نظر می رسید رقیب این شرکت برای بخش میان رده در سال 2020 است ، تازه آغاز یک سری جدید از تلفن های هوشمند بود. در ماه اکتبر ، این برند با عرضه OnePlus Nord N10 و OnePlus Nord N100 خط تولید خود را گسترش داد. اولی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G با گوشه های اصلاح شده بود در حالی که دومی یک دستگاه 4G برای بخش پایین رده بود. تقریباً هشت ماه گذشته است و وان پلاس اکنون در تلاش است تا دنباله ای برای OnePlus Nord N10 را منتشر کند. این شرکت یک طرح کاملاً جدید برای نامگذاری اتخاذ کرده و این دستگاه را OnePlus Nord CE 5G فراخوانی خواهد کرد.

ما از ماه مارس شاهد OnePlus Nord CE 5G در چند مورد نشت هستیم. این دستگاه سرانجام در تاریخ 10 ژوئن 2021 به بازار می آید. این برند در حال پیش بینی گوشی های هوشمند است و تصمیم گرفت برخی از مشخصات باتری را تحریک کند. ظاهراً این شرکت “احساسات OnePlus” بیشتری را برای کسانی که این تلفن هوشمند میان رده را انتخاب می کنند به ارمغان خواهد آورد.

وان پلاس ویدیوی تیزری را در توییتر رسمی خود به اشتراک گذاشته است که برخی خبرها در مورد OnePlus Nord CE 5G را تأیید می کند. این دستگاه از یک باتری 4500 میلی آمپری که با Warp Charge 30T Plus همراه است ، نیرو می گیرد. خود این تیزر بیان می کند که این فناوری جدید قادر است دستگاه را از صفر صاف به 70 درصد در 30 دقیقه برساند. علاوه بر مشخصات باتری ، تیزر ویدئویی طراحی گوشی هوشمند را نیز نشان داده است. وقتی نوبت به ظاهر می رسد ، دستگاه هیچ تغییر اساسی نسبت به مدل قبلی خود ایجاد نمی کند.

با تشکر از لیست آمازون هند ، ما همچنین می دانیم که دستگاه یک دوربین سه گانه را هدایت می کند که توسط یک تیرانداز 64 مگاپیکسلی هدایت می شود. این واحد احتمالاً با یک اسنپ ultrawide و یک دوربین ماکرو همراه خواهد بود. گفته می شود که این گوشی هوشمند جدید Qualcomm Snapdragon 750G را بسته بندی می کند و با گوشی های Mi 10i و Galaxy A52 5G در هند رقابت خواهد کرد. این دستگاه با نمایشگر OLED همراه خواهد بود و سیستم عامل OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند وان پلاس Nord N300 5G و کسب تاییدیه FCC

این دستگاه از طریق آمازون هند فروخته می شود و OnePLus آن را در 10 ژوئن در ساعت 7 عصر IST نشان می دهد. لیست آمازون همچنین دارای یک مسابقه است که به طرفداران این امکان را می دهد تا شانس حضور در گوشی جدید را داشته باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن هوشمند وان پلاس NORD CE 5G با باتری 4500 میلی آمپرساعتی همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *