ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ تاییدیه دیگر دریافت کرد

ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ تاییدیه دیگر دریافت کرد

انتظار می‌رود ساعت‌های سری Galaxy Watch 5 آینده سامسونگ در ماه آگوست طی رویداد آنپکد این شرکت معرفی شود. پیش از معرفی، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در وب‌سایت NBTC تایلند مشاهده شده‌اند. این لیست هیچ مشخصاتی از این دستگاه ها را فاش نکرد. با این حال، به لطف درز و شایعات، ما از قبل بیشتر جزئیات مربوط به ساعت های هوشمند آینده را می دانیم.

همانطور که در ابتدا توسط افشاگر مطرح Mukul Sharma مشاهده شد، Galaxy Watch 5 دارای گواهی NBTC از کد مدل SM-R915F بهره می برد، در حالی که Galaxy Watch 5 Pro دارای SM-R925F است. طبق معمول، مرجع صدور گواهینامه هیچ مشخصاتی از هیچ یک از این ساعت های هوشمند را فاش نمی کند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که هر دو مدل ساعت هوشمند دارای دو دکمه فیزیکی هستند. انتظار می رود گلکسی واچ 5 پرو ظاهر رسمی تری داشته باشد و قیمتی بالاتر از واچ وانیلی 5 پیدا کند.

انتظار داریم سامسونگ سری گلکسی واچ 5 را در 10 آگوست همراه با گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 تاشو معرفی کند. ساعت‌های هوشمند احتمالاً در رنگ‌های مشکی فانتوم، نقره‌ای، صورتی طلایی و یاقوت کبود در دسترس خواهند بود. جزئیات قیمت سری Watch 5 نیز فاش شده است، شایعه شده که این سری دارای برچسب قیمتی 300 دلاری برای واچ 5 نسخه 40 میلی متری غیر LTE و 540 دلاری برای ساعت LTE مدل Watch 5 Pro خواهد بود.

علاوه بر این، گزارش شده است که سامسونگ امسال قاب چرخشی مورد علاقه طرفداران و مدل کلاسیک را کنار گذاشته است. گفته می شود که این شرکت قاب فیزیکی را با یک قاب دیجیتال جایگزین کرده است. علاوه بر این، ساعت های گلکسی آینده از مواد درجه یک مانند شیشه یاقوت کبود و تیتانیوم استفاده می کنند.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است سری Watch 5 دارای سنسور دما و باتری با ظرفیت بالاتر باشد. این غول فناوری کره جنوبی هنوز جزئیاتی در مورد سری ساعت های آینده تایید نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از سری گلکسی اس 24 سامسونگ

نظرات در مورد : ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ تاییدیه دیگر دریافت کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *