ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 Limited Edition معرفی شد

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 Limited Edition معرفی شد

آخرین ساعت هوشمند آمازفیت برداشتی با کیفیت تر از پرچمدار دایره ای یعنی GTR 4 است. نسخه اصلی این ابزار پوشیدنی که بیشتر شبیه نسخه محدود GTR 3 Pro با یک کرونوگراف بوده، طراحی کلاسیکی دارد. با دکمه های فیزیکی دوگانه به جای تاج فیزیکی جدید.

نسخه محدود جدید از نظر مشخصات و ویژگی‌ها با GTR 4 قابل مقایسه است، در غیر این صورت، صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED و سنسور BioTracker 4.0 PPG برای ردیابی سلامت گنجانده شد. مدل جدیدتر نیز برای سنجش دمای بدن اضافه شده استانداردی کسب کرده است.

ساعت GTR 4 Limited Edition نیز تنها در 1 پیکربندی عرضه شد، در حالی که نسخه اصلی 4 پیکربندی بیشتری دارد. در هر صورت این واقعیت را از بین نمی‌برد که اولی اکنون تنها ساعت هوشمند Amazfit با شارژ بی سیم با باتری 475 میلی آمپر ساعتی است.

نسخه محدود از سایت amazfit.com با قیمت 249.99 دلار در دسترس است، در حالی که GTR 4 را می توان در آمازون با قیمت 199 دلار خریداری کرد. در اخباری مرتبط کاربر Digital Chat Station ویبو همیشه اطلاعات بسیاری درباره نسل بعدی گوشی های هوشمند فاش می کند، از جمله اینکه پیشتر پیرامون، ویوو X Fold2 درباره شارژ سریع و فرم فاکتور آن جزئیاتی فاش کرده است.  با این حال، به گفته همان افشاگر، این کاربر ویبو به تازگی جزئیات بیشتری فاش کرد.

اکنون که 13 اولترا شیائومی در نهایت معرفی شد، همتای تاشوی احتمالی آن Mix Fold 3 ممکن است در راه باشد. این دستگاه به عنوان یک دستگاه اندرویدی فوق‌العاده با همان پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد. اکنون پیش‌بینی می‌شود که با شارژ 67 واتی عرضه شده و مانند Mix Fold 2 قبلی است. پس از آن، جانشین این گوشی تاشو بسیار باریک و سبک وزن محسوب می شود.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا کمپانی شیائومی جزئیات تکمیلی را اعلام کند. در اخباری مرتبط شیائومی به تازگی گوشی پرچمدار شیائومی 13 اولترا را در بازار چین معرفی کرده است. اکنون، گوشی بعدی این برند می تواند Xiaomi Civi 3 باشد. دلیل آن چنین بوده که به تازگی موفق شد تاییدیه 3C چین را بدست آورد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود شیائومی چه برنامه ای در سر دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر ساعت Amazfit GTR Mini

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 Limited Edition معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *