ساعت هوشمند شیائومی MI WATCH REVOLVE ACTIVE معرفی شد

Mi-Watch-1

شرکت xiaomi به تازگی ساعت هوشمند جدید شیائومی MI WATCH REVOLVE ACTIVE را معرفی کرده که دارای 117 حالت ورزشی بوده و طراحی زیبایی هم دربرمی گیرد. این ساعت دارای نمایشگر دوار است.

شیائومی ساعت هوشمند Mi Watch Revolve Active را برای کاربران با سبک زندگی فعال و ورزش های منظم اعلام کرده است. فروش ساعت هوشمند از 25 ژوئن با قیمت تقریبی 135 دلار آغاز می شود.

این گجت به نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 × 454 پیکسل و محافظ Corning Gorilla Glass 3 مجهز شده است. علاوه بر این ، یک کنترل کننده بلوتوث 5.0 نیز وجود دارد که وظیفه تبادل اطلاعات با تلفن هوشمند را بر عهده دارد.

این دستگاه مجموعه ای غنی از سنسورها را دریافت می کند: سنسور ضربان قلب ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، قطب نما الکترونیکی ، فشارسنج و حسگر نور. علاوه بر این ، یک گیرنده سیستم ناوبری ماهواره ای GPS / GLONASS نیز وجود دارد.

این ساعت قادر است سطح اکسیژن موجود در خون را تشخیص داده و همچنین مدت زمان و کیفیت خواب را ردیابی کند. 117 حالت ورزشی موجود است ، از جمله 17 حالت ورزشی حرفه ای و 100 حالت ورزشی طولانی.

این ابزار به میکروفون مجهز است: دارندگان می توانند با دستیار هوشمند الکسا تعامل داشته باشند. بنابراین ، به لطف کیس مهر و موم شده ، دستگاه می تواند غوطه ور شدن در زیر آب تا عمق 50 متر را تحمل کند. ابعاد 45.9 x 53.35 11. 11.8 میلی متر ، وزن 32.5 گرم است.

علاوه بر این ، انرژی توسط یک باتری قابل شارژ با ظرفیت 420 میلی آمپر ساعت تأمین می شود. زمان استفاده در حالت عادی به 14 روز و با استفاده مداوم از GPS / GLONASS به 50 ساعت می رسد.

همچنین ، با Mi Watch Revolve Active ، اکنون شما فقط باید الکسا را ​​روی مچ خود صدا کنید و به سادگی آن را برای انواع سناریوها استفاده کنید – هشدارها ، لیست کارها ، مدیریت تقویم و حتی کنترل هرگونه وسایل خانه هوشمند در خانه ی شما. توجه داشته باشید که اگر Mi Watch Revolve Active را خریداری کردید و الکسا داخلی نیست ، به سادگی باید یک به روزرسانی نرم افزاری انجام دهید زیرا این قابلیت بعداً ارائه شد. علاوه بر این ، داشتن اکوسیستم الکسا در خانه ، همراه با بلندگوهای هوشمند و دستگاه های هوشمند ، داشتن این ویژگی خوب است.

بیشتر بخوانید  اسپیکر XiaoAI شیائومی معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند شیائومی MI WATCH REVOLVE ACTIVE معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *