احتمالا شیائومی می میکس 2 اس دارای دوربین دوگانه باشد

شیائومی می میکس 2 اس

یکی از سری های فوق العاده ی کمپانی شیائومی، سری می میکس می باشد که علاوه بر طراحی فوق العاده و حیرت انگیزش محبوب بسیاری از کاربران می باشد اما گوشی های این سری متاسفانه تاکنون از دوربین دوگانه بی بهره بوده اند ولی اخیرا تصویری منتسب به یکی از گوشی های این کمپانی به نام می میکس 2 اس منتشر شده است که نشان می دهد گویا این رویه تغییر نموده است.

در تصویری که از شبکه اجتماعی Wibo منتشر شده است شیائومی می میکس 2 در کنار شیائومی می میکس 2 اس قرار گرفته است که مشاهده می کنیم دوربین اصلی این گوشی هوشمند به گوشه ی سمت چپ، بالا منتقل شده است و دو سنسور با پیکربندی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. علاوه بر این ویژگی، در مدل های پیشین عبارت MIX Designed by Xiaomi بر روی پنل پشتی حک شده بود که اکنون واژه ی MI نیز در ابتدای این عبارت قرار گرفته است.

شیائومی می میکس 2 اس

همراه با این تصویر اطلاعات خاصی از این گوشی هوشمند ارائه نشده است ولی بدنه ی براق آن حاکی از آن است که مدل جدید این گوشی نیز از یک بدنه سرامیکی بهره می برد. از طرفی دیگر چندی پیش خبری مبنی بر بهره گیری این گوشی از سنسور در زیر صفحه نمایش منتشر شده بود که با این تصویر مشخص شد که سنسور اثر انگشت آن بر روی پنل پشتی گوشی جای گرفته است.

هرچند ممکن است این تصویر مربوط به نمونه ی اولیه بوده و محصول نهایی قابلیت ها و ویژگی های بیشتری را به کاربر ارائه دهد. قرار است می میکس 2 اس در تاریخ 7 فروردین 97 در چین رونمایی شود و همچنین احتمالا از پردازنده ی اسنپدراگون 845 با 6 یا 8 گیگابایت رم نیز بهره ببرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا شیائومی می میکس 2 اس دارای دوربین دوگانه باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *