ساعت اپل محبوب تر از رقیبان اندرویدی است

ساعت اپل محبوب تر از رقیبان اندرویدی است

گجت های پوشیدنی روند صعودی را طی چند سال اخیر طی کرده اند و با سرعت زیادی بر محبوبیت آنها افروده میشود. اما اکنون که آماری در رابطه با فروش این گجت ها منتشر شده است، به نظر میرسد که ساعت اپل این بازار را تسخیر کرده است و همتایان اندرویدی اش باید بیشتر تلاش کنند.

با توجه به اطلاعات و جزئیاتی که از گوگل پلی به دست آمده اند، تنها به مقدار 1.9 میلیون واحد از گجت های پوشیدنی مجهز به سیستم عامل اندروید ور هستند. این آمار با اینکه پیشرفتی نسبت به آمار 1.2 میلیونی در ماه فوریه داشته است اما در برابر آمار اپل واچ های فروخته شده بسیار ناچیز است. اپل ،7 میلیون از اپل واچ هایش را به فروش رسانده است در حالی که آمار کلی چندین شرکت تولید کننده ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور به 1.9 میلیون دستگاه رسیده است. گوگل این امار را بر اساس تعدادی که از نرم افزار اندروید ور دانلود شده است منتشر کرده.

از طرفی  1.9 میلیون دستگاه آمار چندان بدی نیست اما با توجه به تعداد زیاد گوشی هوشمند  و تبلت اندرویدی در بازار، فروش 1.9 گجت مبتنی برای اندروید ور، چندان زیاد نخواهد بود. جالب است بدانید که هم اکنون 949 میلیون دستگاه مجهز به اندروید بالاتر از ورژن 4.3 وجود دارد. با توجه به این آمار تنها 0.2 درصد از این افراد، گجت پوشیدنی مرتبط با سیستم عامل گوشی هوشمندشان خریداری نموده اند.

در مجموع، 1.4 میلیارد گجت اندرویدی وجود دارد و همچنین 750 میلیون آیفون فروخته شده است. با توجه به این که اپل توانسته است 7 میلیون اپل واچ به فروش برساند بی شک در این زمینه از گوگل موفق تر بوده است. این آمار نشان دهنده ی علاقه و تعصب کاربران اپل به محصولات این شرکت است. باید دید که در آینده این روند ادامه خواهد یافت یا خیر.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: businessinsider

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آنر ساعت هوشمند آنر بند 6 را عرضه کرد

نظرات در مورد : ساعت اپل محبوب تر از رقیبان اندرویدی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *