فهرست درخواست هایی که باید به آمازون Echo و Echo Dot بگویید!

دستگاه های Amazon Echo در اتاق نشیمن، ناهارخوری، مطالعه و آشپزخانه در سراسر جهان ظهور کرده اند. و با ورود نسخه کوچکتر و البته ارزان تر این گجت منحصر به فرد تحت عنوان Echo Dot آمازون یک دستگاه خارق العاده دیگر را بدون هیچ کم و کاست عرضه کرد. آنچه که هنوز از آن اطلاعات دقیق نداریم دستورالعمل منحصر به فردتر این دستگاه ها می باشد. در واقع اگر به این گجت ها توجه کنید هیچ گونه صفحه نمایشی مشاهده نخواهید کرد. بنابراین، این گجت ها تنها با فرمان های صوتی شما عمل خواهند کرد. ما در این مقاله قصد داریم به چند درخواست مفید شما از طریق فرمان های صوتی به دستگاه های آمازون بپردازیم. مهم نیست جمله شما تا چه حد شبیه به این درخواست ها باشد اما آنچه که حائز اهمیت می باشد آن است که جمله تان را با گفتن “الکسا” شروع کنید!

  • الکسا، چه فیلمی در حال پخش است؟

الکسا، محل سکونتتان را می داند. بنابراین، شما می توانید درباره فیلم های در حال پخش روی صفحه نمایش های اطرافتان سوال کنید. محبوب ترین فیلم ها در نخستین فهرست قرار گرفته اند و اگر تمایل داشته باشید الکسا بیشتر درباره آن ها توضیح می دهد.

  • الکسا، آن “نام فرد” چند ساله است؟

در اینجا یک مثال دیگر از عملکرد جستجو کردن اکسا وجود دارد. اگر الکسا بتواند اطلاعات سریع کسب کند (مانند وب ویکیپدیا بر اساس سن) به سرعت سن فرد مورد نظرتان را به شما می گوید.

  • الکسا، دستور “نام غذا” را به من بگو!

اگر دستتان در آشپزخانه بند است و باید بدانید غذایتان به چه مواد اولیه ای نیاز دارد از الکسا دستور غذاییتان را بگیرید!

  • الکسا، برایم جوک تعریف کن!

الکسا، کمی حس شوخ طبعی هم دارد. و اگر روحیه تان زیاد خوب نیست، کافیست از الکسا درخواست کنید تا برایتان بر اساس آنچه که خوانده است به رندم جوک بگوید. و اگر قصد دارید کمی به اطلاعاتتان اضافه کنید به الکسا بگویید برایتان یک حقیقت (Fact) بازگو کند.

  • الکسا، آهنگ “خواننده موردنظر” را از Spotify پخش کن!

اگر از طریق اپلیکیشن Alexa به حساب کاربری Spotify Premium متصل باشید، می توانید آهنگ ها را از یک هنرمند، سبک، لیست پخش های فردی و یا بر اساس نام آهنگ پخش کنید.

  • الکسا، امتیاز “نام تیم موردنظر” چند است؟

الکسا قادر است برایتان اخبار ورزشی را بروزرسانی کند. شما می توانید با استفاده از فرمان های صوتی نتایج بازی ها را دریافت کنید و از آینده تیمتان باخبر شوید. همچنین، می توانید سایر اخبار ورزشی را دریافت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فهرست درخواست هایی که باید به آمازون Echo و Echo Dot بگویید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *