تمامی انتظاراتی که از اپل واچ سری 6 داریم

تمامی انتظاراتی که از اپل واچ سری 6 داریم

اپل واچ سری 6، نسخه‌ی جدید از محبوب‌ترین ساعت‌ هوشمند در جهان است و پیش‌بینی می‌شود به همراه آیفون‌های نسل جدید در اواسط ماه سپتامبر سال 2020 رونمایی شود. اما اطلاعات منتشر شده‌ی اولیه و شایعات در حال حاضر نیز در حال به گوش می‌رسند و نشانگر بسیاری از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌باشد. برخی از ویژگی‌های مهم در مورد این ساعت هوشمند منتشر شده است.

در طی این مقاله قصد داریم تا تمامی ویژگی‌های اصلی که کاربران انتظار دارند تا در سری ششم اپل واچ مشاهده کنند را به همراه شایعاتی در مورد قیمت‌گذاری و تاریخ معرفی آن بررسی کنیم. در ادامه با زوم‌تک همراه باشید.

بزرگترین قابلیت اپل واچ سری 6؟ ردیاب خواب

تمامی انتظاراتی که از اپل واچ سری 6 داریم

مهمترین شایعه‌ای که در مورد اپل‌واچ سری 6 منتشر شده است، قابلیت ردیابی خواب کاربران می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا هر روز صبح در مورد کیفیت خواب شب گذشته اطلاعاتی را دریافت نمایید. چنین قابلیتی در حال حاضر در سایر ساعت‌های هوشمند مانند Fitbit و Withing نیز وجود دارد و از طریق اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز می‌توان برای اپل واچ ایجاد کرد اما به صورت پیش‌فرض نیست.

برای اینکه اپل بتواند ردیابی خواب را برای اپل واچ ایجاد کند، باید یک تغییر بسیار بزرگ در طول عمر باتری این دستگاه ایجاد نماید، به طوریکه بتواند حداقل به مدت یک روز کامل بدون نیاز به شارژ در طی یک چرخه‌ی کامل 24 ساعته برای شما سرویس بدهد. این قابلیت ممکن است به عنوان بخشی از حالت کم مصرف دستگاه در طول شب قابل دسترس باشد و شما صبح همان روز اپل واچ خود را شارژ نمایید. در حال حاضر، اپل واچ برای یک مدت زمان متوسط می‌تواند تا 18 ساعت شارژ نگه دارد و در طول یک روز باید دو بار اپل واچ شما شارژ شود.

بررسی بهتر میزان سلامتی حین ورزش

تمامی انتظاراتی که از اپل واچ سری 6 داریم

در حالی که ساعت‌های هوشمند و اپل واچ‌ها به طور خاص گجت‌های بسیار خوبی برای ورزشکاران، دوچرخه‌سواران، شناگران و … می‌باشد. اپل اکنون در تلاش است تا به طور جدی شرایط را تغییر دهد و قابلیت جدید “Apple Watch Connected” را برای ورزشکاران و بسیاری از سالن‌های ورزشی ایالات متحده معرفی نماید. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا در سال‌های ورزشی تجهیزات مربوط به اپل واچ را دریافت نمایند و پاداش‌هایی را بر اساس اطلاعات تمرینی جمع‌آوری شده توسط ساعت هوشمند در اختیار داشته باشند.

سالن‌های ورزشی که به عنوان مشترکین این ویژگی برای گوشی‌های آیفون و اپل واچ محسوب می‌شوند باید برنامه‌ای را ارائه دهند تا اعضا بتوانند پیشرفت‌های تناسب اندام خود را پیگیری کرده و به علاوه از قابلیت اپل پی نیز به منظور ارائه‌ی پاداش بهره‌مند باشند. البته لازم به ذکر است که خود کاربران باید برنامه را انتخاب نمایند و اپل واچ قادر به انتخاب خودکار برنامه نیست.

ویژگی‌های جدید سلامتی

فشار خون و اندازه‌گیری قند خون

در اوایل سال 2019 میلادی، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل پزشکان و مهندسین را استخدام کرده است تا در مورد افزودن قابلیت‌هایی مانند فشار خون و اندازه‌گیری قند خون به قابلیت‌های اپل واچ مشاوره بگیرد. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Fast Company این قابلیت برای افرادی که از بیماری دیابت رنج می‌برند و نیاز دارند تا این بیماری را مدیرت کنند بسیار مفید خواهد بود، همچنین برای ردیابی دقیق‌تر خواب نیز بسیار مهم و ضروری می‌باشد. این قابلیت‌ها هرگز برای اپل‌ واچ سری 5 تحقق نیافته است، بنابراین احتمالا برای اولین‌بار در اپل‌ واچ سری 6 شاهد رونمایی از این قابلیت خواهیم بود.

زمان معرفی و عرضه‌ی اپل واچ سری 6

تقویم خود را برای اواخر سپتامبر 2020 تنظیم کنید

از سال 2016 میلادی، اپل ساعت هوشمند جدیدی را در طی تمامی رویدادهای پاییز آیفون‌های خود منتشر نموده است، معمولا دومین سه‌شنبه از ماه شهریور می‌باشد. در سال 2020 میلادی تاریخ‌های احتمالی این رویداد 8 سپتامبر یا 15 سپتامبر می‌باشد که تاریخ عرضه‌ی این دستگاه به بازار دقیقا 10 روز پس از معرفی این دستگاه خواهد بود. بنابراین احتمالا شما می‌توانید در تاریخ 18 سپتامبر یا 25 سپتامبر در سراسر فروشگاه‌های معتبر اپل، این گجت هوشمند را خریداری نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تمامی انتظاراتی که از اپل واچ سری 6 داریم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *