ساعت آنر Children Watch معرفی شد

ساعت آنر Children Watch معرفی شد

آنر ساعت هوشمند جدیدی را در چین عرضه کرده است که برای کودکان ساخته شده است. ساعت کودکان Honor Choice در چین رونمایی شد. ساعت جدید از تماس‌های ویدیویی 4G پشتیبانی می‌کند و دارای موقعیت‌یابی دقیق 8 برابری برای نظارت پیشرفته است. ساعت کودکان آنر در دو رنگ صورتی مرجانی و آبی سپیده در دسترس است.

Honor Children’s Watch دارای یک سیستم مستقل و سفارشی شده است که از نفوذ بدافزار و نقض داده ها جلوگیری می کند. داده ها در انتقال رمزگذاری می شوند که از حریم خصوصی کاربر محافظت می کند. این ساعت به 2 میلیون لنز با وضوح بالا مجهز شده است. این با شبکه های 4G با سه اپراتور محلی که قبلاً گنجانده شده اند سازگار است. دید سریع و واضحی از محیط کودک فراهم می کند و می توانید در هر زمان با کودک ارتباط برقرار کنید.

موقعیت یابی هوش مصنوعی 8 سطحی ساعت Honor Children’s Watch به دستگاه اجازه می دهد تا حرکت کودک را در طول روز ضبط کند. همچنین از SOS با یک کلیک برای پیام رسانی فوری پشتیبانی می کند. این ساعت دارای باتری 850 میلی آمپری برای فعالیت طولانی مدت است. با فعال شدن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، عمر باتری بیشتر می شود. این تضمین می کند که کودک از دید شما قطع نمی شود. ساعت آنر کودکان دارای حفاظت ضد آب IP68 است و از دستیار صوتی هوشمند پشتیبانی می کند. والدین می توانند چندین فعالیت مانند اهداف ورزشی، غیرفعال کردن مدیریت مجوزهای تلفن و سایر عملکردها را با استفاده از برنامه تلفن همراه تنظیم کنند.

ساعت کودکان Honor اکنون با قیمت تخفیفی 299 یوان (42 دلار) در چین به فروش می رسد. قیمت اصلی دستگاه 329 یوان (46 دلار) است. این ساعت هوشمند کودکانه بوده و همانطور از نامش پیداست برای بزرگسالان طراحی نشده بنابراین انتظار داریم در رنگ بندی شاد و متنوعی راهی بازار چین شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی آنر Play 50 Plus

نظرات در مورد : ساعت آنر Children Watch معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *