ریلمی 11 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی از راه می رسد

ریلمی 11 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی از راه می رسد

سری Realme 11 قرار است در تاریخ 10 می معرفی شود. انتظار می‌رود این مجموعه شامل سه دستگاه به نام‌های Realme 11، Realme 11 Pro و Realme 11 Pro Plus شود.

این برند در چند روز گذشته ویژگی های گوشی های هوشمند آینده را به نمایش گذاشته است. در همان زمان، جزئیات مربوط به این محصولات از طریق افشا و گواهی ها آشکار شده است.

امروز، این شرکت به طور رسمی دوربین اصلی مدل پریمیوم را تایید کرد. به گفته Xu Qi Chase، رئیس بازاریابی جهانی Realme، سری Realme 11 آینده دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود. اگرچه او آن را فاش نمی کند، اما این دوربین باید به مدل Pro Plus محدود شود.

گفته می شود این دوربین مگاپیکسلی بالا زوم بدون افت را ارائه می دهد. برنامه دوربین شامل دکمه های زوم 2 برابر و 4 برابر خواهد بود. تیزرهای قبلی مشخصات صفحه نمایش Realme 11 Pro Plus را فاش کردند. تأیید شده است که این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED منحنی حفره دار در وسط است. این صفحه نمایش 10 بیتی از نرخ نوسازی 120 هرتز و کاهش نور 2160 هرتز PWM پشتیبانی می کند.

در حالی که تیزرهای اولیه طراحی این گوشی را فاش کرده بودند. این گوشی هوشمند با یک جزیره دوربین دایره ای و عقب چرم مصنوعی وارد بازار خواهد شد. طبق اطلاعات فاش شده و تاییدیه ها، این دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 7050 قدرت می گیرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و با حداکثر سرعت 100 وات شارژ می شود.

در اخباری مرتبط Realme در حال آماده شدن برای رونمایی دستگاه های جدید طی رویداد 10 می چین است. دستگاه‌های آینده گوشی‌های سری Realme 11 هستند، در حالی که گفته می‌شود هدفون‌ Realme Buds Air 5 Pro TWS نیز در کنار گوشی‌ها معرفی می‌شود. ماه گذشته گزارش دادیم که Buds Air 5 Pro چگونه می‌تواند باشد. اکنون، گزارش جدیدی با تصویری زنده از هدفون منتشر شده است.

TheTechOutlook تصاویر زنده از Realme Buds Air 5 Pro را فاش کرده است. این تصویر نسخه سفید رنگ Realme Buds Air 5 Pro را نشان می دهد. با این حال، گفته می‌شود که هدفون‌ دو گزینه رنگی دیگر خواهند داشت: مشکی و سبز. از نظر طراحی، هدفون‌ جدید تفاوت چندانی با Realme Buds Air 3 Pro در حال حاضر موجود ندارد و همچنین دارای یک کیس شارژ کپسولی مشابه با چراغ شارژ LED هستند.

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی سری Realme 11 مشخص شد

اگرچه جزئیات مربوط به ویژگی های هدفون آینده فاش نشده، اما مشخصات باتری آنها از طریق وب سایت گواهی FCC فاش شده است. طبق لیست، کیس شارژ قرار است دارای یک باتری 460 میلی آمپر ساعتی باشد، در حالی که هر هدفون احتمالاً به یک باتری 60 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. پیش‌بینی می‌شود که هدفون‌ها می‌توانند با یک بار شارژ کامل، زمان استفاده حداقل 24 ساعت را ارائه دهند.

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ریلمی 11 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *