صفر تا صد سیستم‌های مدیریت رستوران

صفر تا صد سیستم‌های مدیریت رستوران

این روزها رستوران‎داری به یکی از کارهای سخت برای مدیران و صاحبان رستوران‌ها تبدیل شده است. شاید در گذشته امکان مدیریت رستوران بدون نیاز به نرم‎افزارهای حسابداری و نرم‎افزارهای مختلف دیگر وجود داشت؛ اما در حال حاضر، نرم‎افزارهایی برای مدیریت رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توانند کاربرد بسیار زیادی در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فست فودها و … داشته باشند. اگر شما هم با دغدغه مدیریت رستوران خود مواجه هستید، می‌توانید از هر یک از سیستم‌های مدیریت رستوران استفاده کنید و به صورت اصولی‎تر رستوران خود را مدیریت کنید. با توجه به اینکه صاحبان رستوران‌ها، باید اطلاعات بیشتری در مورد نرم‌افزار رستوران هلو APEX داشته باشند، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این نرم‎افزار و کاربردهای مختلف آن آشنا کنیم.

چرا برای مدیریت رستوران به سیستم‌های نرم‎افزاری نیاز داریم؟

شاید در گذشته هیچ نیازی به سیستم‌های نرم‎افزاری برای مدیریت رستوران نبود؛ اما در حال حاضر، انتخاب بهترین سیستم‌های نرم‎افزاری برای مدیریت رستوران‌ها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. به طوری که اگر این سیستم‌ها وجود نداشته باشند، عملا مدیریت رستوران به درستی انجام نخواهد شد.

در حال حاضر، با توجه به اینکه رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و مجموعه‌های فست فود خدمات خود را به صورت متنوع ارائه می‌کنند، هوشمندسازی کارها در این مکان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. تنوع محصولات مختلف و غذاها ایجاب می‌کند تا برای همه رستوران‌ها و کسب و کارهای این حوزه یک نرم‎افزار وجود داشته باشد.

یکپارچه کردن اطلاعات در نرم‎افزار مدیریت رستوران، صدور فاکتور برای هر فرد، امکان انتخاب غذا و محصولات مختلف به صورت نرم‎افزاری و کاهش نیاز به استفاده از نیروی کار، از جمله مزایای سیستم‌های نرم‎افزاری مدیریت رستوران محسوب می‌شوند که در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید این نرم‎افزارها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

 چرا برای مدیریت رستوران به سیستم‌های نرمافزاری نیاز داریم؟

صفر تا صد سیستم‌های مدیریت رستوران

آشنایی با نرم‌افزار رستوران هلو APEX

نرم‎افزارهای تخصصی هلو APEX از جمله نرم‎افزارهایی‌اند که می‌توانند برای صنف‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. نرم‎افزار رستوران هلو APEX یکی از انواع نرم‎افزارهای تخصصی است که می‌تواند برای صنف تولید غذا مانند رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فست فودها و … مورد استفاده قرار گیرد. این نرم‎افزار به صورت اختصاصی برای این صنف طراحی شده است. به همین خاطر، امکانات تعبیه شده روی این نرم‎افزار نیز برای رستوران‌های مختلف در سطح کشور است.

این نرم‎افزار می‌تواند با مدیریت فعالیت‌های رستوران، از بروز مشکلات مختلفی از جمله شلوغی و نارضایتی میان مشتریان جلوگیری کند. همه چیز با نرم‎افزار رستوران هلو APEX ساده‎تر انجام می‌شود. صدور فاکتور، امکان اتصال چند سیستم مختلف به یکدیگر و .. از جمله امکانات سیستم نرم‎افزاری هلو APEX محسوب می‌شوند.

در حال حاضر، نرم‎افزار رستوران هلو APEX را می‌توان به صورت تک‌کاربره  یا شبکه‎ خریداری کرد که هر کدام از این نرم‎افزارها، کارایی خاص خودشان را دارند؛ اما بدیهی است که نرم‎افزار رستوران هلو APEX با توجه به چند شبکه‎ای بودن، می‌تواند برای رستوران‌های زنجیره‎ای و بزرگ گزینه بهتری محسوب شود.

کاربردها و قابلیت‌های مختلف نرم‌افزار رستوران هلو APEX

نرم‎افزار رستوران هلو از جمله نرم‎افزارهای تخصصی هلو APEX محسوب می‌شود. اگرچه بسیاری از قابلیت‌ها و خدمات ارائه شده در این نرم‎افزار، مانند نرم‎افزارهای حسابداری هلو هستند؛ اما به دلیل اینکه این نرم‎افزار به صورت اختصاصی برای رستوران‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم است که یک سری قابلیت‌ها و امکاناتی داشته باشد که مشکلات و دغدغه‎های رستوران‌ها را برطرف کند.

امکانات نرم‎افزار رستوران هلو APEX به گونه‎ای است که هم رستوران‌های بیرون‎بر و هم رستوران‌هایی که دارای فضا برای سرو غذا هستند، می‌توانند از این نرم‎افزار استفاده کنند. از جمله امکانات مختلف نرم‎افزار رستوران هلو APEX عبارتند از:

  • امکان ایجاد کالا و مواد غذایی مختلف در نرم‎افزار
  • امکان ایجاد گروه بندی برای مواد اولیه مصرفی رستوران
  • امکان ایجاد شماره اشتراک برای مشتریان، کارمندان و …
  • کمک به وارد کردن اطلاعات کلیه میزهای موجود در رستوران
  • تعریف هر صندوق‎دار و ایجاد دسترسی‌های خاص برای صندوق‎دار رستوران
  • ایجاد امکان صدور فاکتور برای هر میز واقع در رستوران و پیک برای پرداخت هزینه
  • امکان ایجاد تغییرات مختلف در پرینت صورت حساب بر اساس نظر مشتری
  • امکان انتخاب انواع نمونه فیش پرینت
  • امکان اتصال به نمایشگر تلفن جهت مشاهده شماره تلفن‌های مشتریان
  • امکان ثبت چند دستور برای پخت یک غذای خاص
  • امکان محاسبه قیمت تمام شده برای هر یک از غذاهای رستوران بر اساس مواد اولیه
  • امکان نظارت بر روی فروش محصولات مختلف در رستوران برای مدیر رستوران
  • امکان صدور فیش برای بوفه، کافی شاپ، مدیر رستوران و آشپزخانه به صورت همزمان
  • امکان استفاده از اپلیکیشن‌های اضافه مانند اپلیکیشن‌های اندرویدی برای ثبت سفارش
  • امکان تهیه گزارش تیترهای فاکتور
  • امکان اتصال به چند سیستم مختلف

 

قیمت خرید نرم‎افزارهای تخصصی هلو APEX

اگر به دنبال خرید نرم‎افزارهای تخصصی هلو APEX هستید، شاید این سوال برای شما مطرح شود که قیمت خرید این نرم‎افزارهای تخصصی چقدر است؟ شما می‌توانید برای خرید نرم‎افزار رستوران هلو APEX به سایت نرم‎افزارهای هلو مراجعه کنید و قیمت این نرم‎افزار را نیز مشاهده کنید. با توجه به کاربردهای مختلف این نرم‎افزار، هر چقدر هم برای آن هزینه پرداخت کنید، شاهد مزایای فوق‎العاده‎ای هستید. در صورت نیاز به خرید نرم‎افزارهای تخصصی هلو APEX و اطلاع از قیمت‌های این نرم‎افزارها، می‌توانید به سایت هلو استور وارد شوید و بهترین نرم‎افزار را بر اساس صنف و شغل خودتان خریداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : صفر تا صد سیستم‌های مدیریت رستوران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *