رایگان شدن برخی از اپلیکیشن های اپ استور

اپلیکیشن

کمپانی اپل به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این فروشگاه نرم افزاری برای دستگاهایی نظیر آیفون و آیپد خود تعدادی از اپلیکیشن های پولی خود را برای عموم رایگان نموده است و می توانید به راحتی با مراجعه به اپ استور آیفون و یا آیپد خود این اپلیکیشن های پولی را به طور رایگان تهیه نمایید. کمپانی اپل در سال 2008 با حضور استیو جابز دست به کاری زد که توانسته تاکنون تعداد بسیار زیادی از کاربران را به دنیای تکنولوژی دعوت نماید.

این کمپانی در سال سال گذشته به منظور 10 سالگی آغاز فعالیت خود از آیفون 10 رونمایی به عمل آورد و بسیاری از کاربران خود را با نوع طراحی متفاوت این گوشی هوشمند حیرت زده کرد. در سال 2008 نیز این کمپانی تقریبا یک سال پس از آغاز فعالیت خود اقدام به طراحی یک استور اپلیکیشن برای کاربران خود نمود تا افراد بتوانند از این طریق اپلیکیشن های مورد نظر خود را دریافت نمایند.

همانطور که می دانید در سراسر دنیا ابتدا اپلیکیشن ها برای سیستم عامل iOS عرضه گشته و سپس برای سایر سیستم عامل ها باز طراحی می گردند. در این میان کمپانی اپل بازهم از قدرت بسیار بیشتری نسبت به کمپانی هایی نظیر گوگل با سیستم عامل اندروید دارا می باشد. اکنون زمان آن فرا رسیده که برخی از این کمپانی ها تغییرات اساسی در در تولیدات خود ارائه نمایند تا کاربران به نوعی از روزمرگی ها ایجاد شده در تولیدات سخت افزاری و نرم افزاری رهایی یابند.

کمپانی اپل در سال جاری میلادی قصد دارد از سه مدل آیفون جدید خود رونمایی به عمل آورد تا کاربران خود را با زبان طراحی جدید خود بیشتر آشنا نماید. زبان طراحی آیفون برای اولین بار در آیفون 10 رونمایی شد و بسیاری از کمپانی های دیگر نیز یک ایده ی جدید برداشت کردند و هر کدام بر اساس امکانات خود اقدام به طراحی گوشی های پرچمدار مشابه نمودند. اساسا در این پارامت نیز کمپانی اپل به عنوان یکی از کمپانی های یکه تاز بازار گوشی های هوشمند به حساب می آید.

 

زوم تک، همراه همیشگی شما …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آی‌اواس 15؛ کنفرانس توسعه دهندگان اپل در 7 ژوئن برگزار می شود

نظرات در مورد : رایگان شدن برخی از اپلیکیشن های اپ استور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *