رویت شدن OnePlus Nord Watch در سایت وان پلاس

رویت شدن OnePlus Nord Watch در سایت وان پلاس

طی چند سال گذشته، بسیاری از برندهای گوشی‌های هوشمند خط تولید خود را خارج از گوشی‌های هوشمند گسترش داده‌اند. این شامل OnePlus نیز می‌شود که علاوه بر گوشی‌ها، محصولات مختلفی را نیز عرضه کرده است. اکنون، یک افشای جدید نشان می دهد که ساعت هوشمند Nord Watch  در دست توسعه است.

این خبر از طریق توییت یک افشاگر به نام موکول شارما منتشر شده که گفته است نام Nord Watch را در وب‌سایت رسمی هندی برند چینی مشاهده کرد، بدست آمد. به عبارت دیگر، این شرکت در حال کار بر روی یک گجت پوشیدنی جدید بوده که تحت برند “Nord” معرفی می شود. وان پلاس همچنین نشان داده که عرضه آن ممکن است نزدیک باشد، یا احتمالا به زودی شاهد انتشار تیزرهای رسمی از این محصول خواهیم بود.

اگر این درست باشد، Nord Watch جدید اولین گجت پوشیدنی خواهد بود که در کنار Nord Buds به فروش می رسد. مورد دوم هدفون بی سیمی هستند که قرار است در تاریخ 28 آوریل به همراه OnePlus 10R 5G و Nord CE 2 Lite 5G در هند رونمایی شوند. متأسفانه، به غیر از نام تجاری ساعت هوشمند آینده، جزئیات دقیق دیگری مانند مشخصات در وب سایت رسمی فاش نشده است. اگرچه انتظار می رود ساعت هوشمند جدید در نیمه دوم سال جاری در کنار OnePlus Nord 3 معرفی شود، اطلاعات بیشتری موجود نیست.

در حال حاضر، فقط می توان حدس هایی را در مورد مشخصات احتمالی یا محدوده قیمت آن داشت. طبق گزارش قبلی، Nord Watch ممکن است بین 5000 تا 8000 روپیه قیمت داشته باشد و از ویژگی هایی نظیر سنجش اکسیژن خون SpO2، خواب، شمارش گام و نظارت بر ضربان قلب برخوردار خواهد بود.

در اخباری مرتبط ما از شایعات اخیر می دانیم که OnePlus می تواند بر روی گوشی پرچمدار بعدی خود که مقرون به صرفه است کار کند، و اطلاعات اخیر نشان می دهد که ممکن است OnePlus Ace نامیده شود. اکنون این تلفن در Geekbench رویت شده است و احتمالاً دارای چیپست Dimensity 8100 خواهد بود.

به نظر می رسد که ادغام میان وان پلاس و اوپو بر این میان رده وان پلاس که هنوز معرفی نشده است، تأثیر دارد. افشاگران از آن به عنوان OnePlus Ace که جانشین گوشی Oppo است، یاد می‌کنند. در پلتفرم Geekbench، این گوشی دارای شماره مدل OnePlus PGKM10 بوده و نتایج آن 962 در تست تک هسته و 3819 در تست چند هسته.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری از گوشی OnePlus 11

برای درک این اعداد، OnePlus Nord 2 در تست تک هسته ای 788 امتیاز و در تست چند هسته ای 2478 امتیاز کسب کرد. این تقریباً به این معنی است که گوشی میان‌رده وان پلاس نسل بعدی در مقایسه با Nord 2 امتیاز بسیار بالاتری کسب می‌کند. به زبان ساده، این اساساً بدان معنی بوده که Ace باید در کارهایی مانند بازی، حداقل بر اساس بنچمارک، بهتر عمل کند.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که دستگاه دارای 12 گیگابایت رم برای انجام مالتی تسکینگ بوده و با اندروید 12 عرضه می‌شود. انتظار داریم این اسمارتفون را در ماه جولای شاهد باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن OnePlus Nord Watch در سایت وان پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *