رویت شدن Galaxy F13 در بنچمارک Geekbench

رویت شدن Galaxy F13 در بنچمارک Geekbench

ماه گذشته، سامسونگ گلکسی F23 5G را در هند عرضه کرد. ما آن را یک گوشی هوشمند غیر معمول از این شرکت دانستیم. به تازگی، دستگاه دیگری از سری گلکسی F با نام گلکسی F13 در وب سایت یک اپلیکیشن محبوب بنچمارک مشاهده شده است. با این حال، بر خلاف مدل قبلی، این گوشی به احتمال زیاد یک مدل ریبرند شده محسوب خواهد شد.

یک گوشی هوشمند سامسونگ که تا به حال شنیده نشده بود با شماره مدل SM-E135F در Geekbench رویت شد. با توجه به شماره مدل آن، گلکسی F13 نام رسمی آن خواهد بود. زیرا گوشی های سامسونگ با شماره مدل سری E دارای برند Galaxy F هستند. به هر حال، طبق لیست، این گوشی دارای یک پردازنده Exynos 850 و سیستم عامل اندروید 12 است. نسخه‌ای که بنچمارک شد دارای 4 گیگابایت رم بوده و احتمالا نسخه 6 گیگابایت رم هم دارد.

وقتی به این مشخصات و شماره مدل نگاه می کنیم، به وضوح متوجه می شویم که Galaxy F13 آینده شبیه به Galaxy A13 است. از آنجایی که غول الکترونیک کره جنوبی به خاطر عرضه برخی از گوشی های سری گلکسی A خود به عنوان دستگاه های سری گلکسی M و گلکسی F شناخته شده، اگر این موضوع در مورد SM-E135F نیز صادق باشد، تعجب نخواهیم کرد.

با این حال، از آنجایی که اولین بار است در مورد گلکسی F13 می شنویم، مطمئن نیستیم که این گوشی هوشمند چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. چیزی که می توانیم به طور قطع بگوییم این است که اگر به هند راه پیدا کند، از طریق Flipkart، Samsung.com و خرده فروشان آفلاین منتخب فروخته می شود.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ در روزهای اخیر به انتشار آپدیت One UI 4.1 برای Galaxy S20 FE 5G پرداخت و حال به تازگی نسخه 4G آن در کنار دو مدل میان رده محبوب دیگر این بروزرسانی جدید را دریافت کردند.

با انتشار آپدیت جدید هر دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون Galaxy S20 FE در دو شبکه 4جی و 5جی دارای بروزرسان جدید هستند. ناگفته نماند که Galaxy A71 5G هم این آپدیت جدید را بدست آورده است. نکته جالب اینجاست که قبلا سامسونگ در ابتدا One UI 4.0 را برای محصولات ارائه می کرد که در مدتی بعد یک بروزرسانی کوچک‎تر، نسخه 4.1 را به صورت OTA دردسترس قرار می داد.

بیشتر بخوانید  هدفون بی سیم GALAXY BUDS2 سامسونگ معرفی شد

با انتشار One UI 4.1 اکنون Galaxy A71 5G نیز دیگر گوشی دریافت کرده این آپدیت جدید است که ویژگی های تازه را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. آپدیت به همراه پچ امنیتی ماه مارس 2022 برای کاربران امارات و کره جنوبی منتشر شد و به زودی سایر کاربران را دربرخواهد گرفت.

اسمارتفون دیگر دریافت کننده Galaxy A52s 5G میان رده است که آپدیت One UI 4.1 آن تنها شامل کاربران اروپایی و کره ای شده است. البته بزودی سایر افراد هم از آن بهره خواهند برد. انتظار داریم بزودی سامسونگ این میان رده خوش قیمت خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. برند کره ای سخت در تلاش است تا در رقابت با شیائومی و دیگر برندها گزینه های خوش قیمت و کارآمدی ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن Galaxy F13 در بنچمارک Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *