رویت شدن گوشی Nubia Z50 Ultra در Geekbench

رویت شدن گوشی Nubia Z50 Ultra در Geekbench

چند ماه پس از عرضه Nubia Z50 در چین، این برند اکنون در حال آماده شدن برای اولین Nubia Z50 Ultra است. تاریخ عرضه برای 7 مارس تعیین شده است و این برند قبلاً شروع به نمایش طراحی جذاب دستگاه کرده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی آن، دوربین جدید و بهبود یافته زیر نمایشگر است که نتیجه شش سال صیقل دادن این فناوری است. واقعاً جالب است که ببینیم این دوربین جلویی چه توانایی هایی دارد، با این حال، عملکرد نیز مهم است. و در پاسخ به این سوال، دستگاه در Geekbench ظاهر شده است.

همانطور که در لیست Geekbench نشان داده شده است، انتظار می رود Nubia Z50 Ultra (شماره مدل NX712J) به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و 12 گیگابایت رم مجهز شود. سیستم عامل آن مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود. در هنگام آزمایش، دستگاه به امتیاز تک هسته ای 1494 و امتیاز چند هسته ای 5121 در Geekbench 5 دست یافت.

از طریق افشاگری‌ها و تیزرها، ما از قبل می‌دانیم که Nubia Z50 Ultra طراحی جعبه‌ای با لبه‌های صاف و صفحه‌نمایش تخت را به نمایش می‌گذارد. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با رم LPDDR5X و فضای ذخیره سازی UFS 4.0، از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی بهره می برد.

در مورد اپتیک، شایعه شده است که Nubia Z50 Ultra دارای یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش است که ادعا می شود در مقایسه با دوربین های Axon 40 Ultra و Galaxy Z Fold 4 کمتر مورد توجه قرار می گیرد. دوربین سلفی دارای یک دوربین سلفی خواهد بود. میکرومتر 2μm سفارشی. این گوشی ممکن است با سیستم عامل اندروید 13 به همراه رابط سفارشی MyOS 13 از پیش نصب شده باشد.

انتظار می رود Nubia Z50 Ultra در پشت دارای سنسور IMX786 سونی به عنوان دوربین اصلی خود باشد که می تواند تصاویر 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، فرمت اپتیکال 1/1.3 اینچی و OIS ثبت کند. دوربین اصلی میدان دید باریک تری نسبت به اکثر دوربین های گوشی های هوشمند خواهد داشت. علاوه بر این، یک لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین سوم مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی و فاصله کانونی معادل 14 میلی‌متر خواهد داشت که برای عکاسی با زاویه فوق عریض طراحی شده است.

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی RedMagic 7 در FCC

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Nubia Z50 Ultra در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *