آشکار شدن طراحی گوشی لنوو Legion Y70

آشکار شدن طراحی گوشی لنوو Legion Y70

لنوو به طور رسمی از گوشی هوشمند جدید Legion Y70 رونمایی کرد و همچنین تایید نمود که گوشی جدید Legion در ماه آگوست عرضه خواهد شد. در پست اعلامیه، لنوو نگاهی اجمالی به ظاهر این گوشی به ما داد و امروز این شرکت تصاویری را به اشتراک گذاشته است که طراحی و ظاهر Legion Y70 آینده را تایید می‌کند.

پیش از معرفی کامل Legion Y70 جدید، این شرکت تصاویری با وضوح بالا به اشتراک گذاشته است که طراحی این دستگاه را آشکار می‌کند. تصاویر نشان می دهد که دستگاه آینده لنوو دارای طراحی باکسی با لبه های کمی مربع است. می توان دید که گوشی دارای یک عقب صاف بوده که یک ماژول دوربین مستطیلی در بالا سمت چپ دارد. طراحی کلی این گوشی هوشمند بسیار منظم به نظر رسیده و کاملاً عالی است.

لنوو Legion Y70 بدنه نازکی نیز دارد، لنوو ادعا می کند که Legion Y70 تنها 7.99 میلی متر ضخامت داشته و بدنه سبکی دارد. گفته می شود که دارای CNC و همچنین قاب وسط فلزی کنده کاری شده است. علاوه بر مدل نقره ای تصویر بالا، لنوو Y70 در رنگ های قرمز و مشکی نیز عرضه خواهد شد.

آشکار شدن طراحی گوشی لنوو Legion Y70

انتظار می رود این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 8+ استفاده کند. گفته شده این اسمارتفون به صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED تخت مجهز شده که وضوح تصویر 2400×1080 را ارائه می دهد. گذشته از آن در عقب سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. این گوشی هوشمند می تواند با باتری 4880 میلی آمپر ساعتی نیرو گیرد و احتمالا از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی کند. این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای امنیت خواهد بود.

همانطور که گفته شد، لنوو فاش کرده است که Legion Y70 در ماه آگوست عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ عرضه دقیق را مشخص نکرده است. امیدواریم در روزهای آینده با جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه آشنا شویم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سیستم دسکتاپی لنوو Blade 7000K معرفی شد

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی گوشی لنوو Legion Y70

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *