رویت شدن گوشی ویوو V25e در GeekBench

رویت شدن گوشی ویوو V25e در GeekBench

گوشی ویوو V25 Pro اوایل ماه جاری در هند معرفی شد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند دیگر از سری V25 نیز بوده که مدل V25e نام دارد.

اما قبل از عرضه رسمی، این گوشی هوشمند بر روی یک پلتفرم بنچمارک محبوب به نام GeekBench مشاهده شد. برای کسانی که نمی دانند، Vivo V25e قبلاً در کنسول Google Play نیز مشاهده شده بود که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرد. اکنون، لیست GeekBench نیز برخی از این ویژگی ها را تایید کرده است. با نگاهی به نتایج بنچمارک، می‌توانیم ببینیم که این گوشی هوشمند بر روی سیستم‌عامل اندروید 12 اجرا می‌شود.

علاوه بر این، لیست GeekBench نشان می دهد که این گوشی به تراشه Helio G99 مدیاتک مجهز خواهد شد که با گرافیک Mali G57 MC2 و 8 گیگابایت رم همراه می شود. در تست های بنچمارکینگ، V25e موفق شد در تست تک هسته ای امتیاز 539 و در تست چند هسته ای 1812 امتیاز کسب کند. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، انتظار می رود که ویوو V25e نیز دارای حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی باشد.

در قسمت سلفی احتمالاً صفحه نمایش Full HD+ وجود دارد در حالی که انتظار داریم در قسمت عقب دارای سیستم دوربین سه‌گانه باشد. همچنین گمان می رود این گوشی هوشمند در دو رنگ نارنجی و مشکی عرضه شود. متأسفانه، جزئیات دقیق تر در مورد این تلفن هوشمند هنوز ناشناخته است، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر خبری در مورد این موضوع منتظر بمانید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی X Fold+ ویوو

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی ویوو V25e در GeekBench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *