وان پلاس Nord 3 در Geekbench رویت شد

وان پلاس Nord 3 در Geekbench رویت شد

انتظار می رود وان پلاس به زودی Nord 3 را معرفی کند. این گوشی هوشمند پیشتر چندین گواهی را دریافت کرده است. همچنین در معرض انتشار و شایعات زیادی قرار گرفت. این دستگاه پیشتر نیز در تصاویر زنده مشاهده شد که به عرضه زودهنگام آن اشاره دارد. اکنون، OnePlus Nord 3 در پلتفرم بنچمارک Geekbench رویت شده است. انتظار می رود که این گوشی به عنوان جانشین OnePlus Nord 2 وارد بازار شود.

OnePlus Nord 3 در پایگاه داده Geekbench با شماره مدل CPH2493 که متعلق به نوع اروپایی دستگاه بوده، فهرست شده است. این مادربرد دارای یک مادربرد با کد k6983v1_64 بوده و چیپست آن دارای چهار هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 3.05 گیگاهرتز دارد. انتظار داریم این چیپ Dimensity 9000 مدیاتک باشد. پایگاه داده بنچمارک 16 گیگابایت رم را در Nord 3 نشان می دهد که گویی اولین مدل نورد با رم پرظرفیت است. در کنار آن باید به سیستم عامل اندروید 13 هم اشاره کنیم.

در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench، وان پلاس Nord 3 به ترتیب امتیاز 1153 و 3180 را کسب کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که انتظار می‌رود OnePlus Nord 3 یک نسخه ریبرند شده از OnePlus Ace 2V باشد که در چین عرضه شد. افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که OnePlus Nord 3 با صفحه نمایش 6.74 اینچی AMOLED با حفره دوربین در وسط و وضوح نمایشگر 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می شود. انتظار می رود سیستم دوربین این گوشی هوشمند شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. طبق گزارش ها، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی نیز وجود دارد.

در دیگر خبرها هفته گذشته، یک منبع آگاه فاش کرد که OnePlus سومین گوشی هوشمند Genshin Impact نسخه محدود خود را در ماه ژوئن عرضه خواهد کرد. این گوشی مبتنی بر OnePlus 11 خواهد بود.

امروز، یک افشاگر دیگر دوباره همین را تکرار کرده است. او همچنین اطلاعات مهمی را فاش کرد. طبق گفته‌ی Digital Chat Station، نسخه محدود وان پلاس 11 Genshin Impact نتیجه یک همکاری عمیق است. برای ناآگاهان، دو دستگاه قبلی وان پلاس مبتنی بر Ace Pro و Ace 2 هستند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری از گوشی OnePlus Ace

اگر این مشارکت واقعاً همانطور که توسط افشاگر پیشنهاد شده قوی تر باشد، می توانیم این بار انتظار یک گوشی با برند مشترک بهتر را داشته باشیم. از آنجایی که عرضه در ماه ژوئن پیش بینی شده، ما منتظر تیزرهای رسمی این برند در روزهای آینده هستیم.وان پلاس 11 نسخه Genshim Impact دومین گوشی هوشمند نسخه محدود مبتنی بر این گوشی خواهد بود. اولین مورد، Jupiter Rock بوده که به تازگی در هند با نام Marble Odyssey عرضه شده است.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس Nord 3 در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *