رویت شدن هدفون هوآوی FreeBuds 5 در SIRIM

رویت شدن هدفون هوآوی FreeBuds 5 در SIRIM

شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی هدفون ایربادز FreeBuds 5 خود را معرفی کند. هدفونی که انتظار داریم طراحی جذابی داشته و با مشخصات کلیدی قابل توجه بزودی از راه خواهد رسید و قطعا گزینه ای جذاب خواهد بود.

هوآوی قصد دارد در کنار سری پی 60 پرچمدار، گوشی Enjoy 60 و هدفون FreeBuds 5 را هم معرفی کند. ایربادز نسل جدید نه تنها طراحی بروزرسانی شده خواهد داشت، بلکه ویژگی‌های جالب توجهی را به مخاطب ارائه می دهد.

به تازگی این ایربادز موفق شده تاییدیه SIRIM را دریافت کند و به معنای معرفی زودهنگام آن است. این فهرست که توسط افشاگر Mukul Sharma کشف شده، نشان می‌دهد که هوآوی FreeBuds 5 از شماره مدل T0013 برخوردار است و به عنوان FreeBuds 5 معرفی خواهد شد. جزئیات بیشتری افشا نشده، اما تقریباً مطمئن بوده که ایربادز بزودی در مالزی عرضه می‌شود.

طبق آنچه تاکنون بدست آمده FreeBuds 5 از طراحی منحصربفردی نسبت به قبل برخوردار است. این هدفون با ساختاری شبیه قطره همراه بوده که دارای ساقه گرد و ظاهری دارای بافت است، تناسب کاربری و بدون ناراحتی هم دارد. علاوه بر این، وزن هر کدام تنها 5.5 گرم بوده که موجب می شود وزن آنها فوق العاده سبک باشند، در حالی که وزن کیس شارژ 44.4 گرم بوده که وزن کل دستگاه به 55 گرم می رسد.

گذشته از ظاهر، FreeBuds 5 همچنین کیفیت صدای قابل توجه و فناوری کاهش نویز است. گجت پوشیدنی آینده از حذف نویز فعال و کیفیت صدای LDAC و همچنین کاهش نویز محیطی سازگار برخوردار است. کاربران این گزینه را خواهند داشت که تند کشیدن، دو بار ضربه زدن و نگه داشتن عملکردها را به دلخواه خود سفارشی داشته باشند. علاوه بر آن، این هدفون دارای گواهی استاندارد طلایی HWA/Hi-Res Audio Wireless بوده که خروجی صدای استثنایی را دربرمی گیرد.

اگرچه همچنان اطلاعات چندانی از FreeBuds 5 در دسترس نیست، هواوی تأیید کرده که در تاریخ 23 مارس در چین همراه با سری پی 60، Mate X3 تاشو و MatePad 11 (2023) معرفی خواهد شد. انتظار داریم پرچمداران آینده هوآوی بزودی در بازارهای دیگری به فروش برسد. بنابراین جهت کسب اطلاعات کافی باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

هوآوی در تلاش است محصولاتی جدید خاصی نسبت به قبل ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  لنوو و معرفی چند لوازم جانبی زیربرند رایانه شخصی خود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن هدفون هوآوی FreeBuds 5 در SIRIM

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *