رویت شدن موتورولا Moto Edge 40 Pro در Google Play Console

رویت شدن موتورولا Moto Edge 40 Pro در Google Play Console

در اوایل این ماه ، Moto Edge 40 Pro در پایگاه داده Geekbench ظاهر شد. اکنون در کنسول Google Play مشاهده شده است. لیست های اخیر حاکی از آن است که تلفن هوشمند ممکن است به زودی در آینده نزدیک راه اندازی شود. لیست کنسول Play مشخصات مشابه پایگاه داده Geekbench را نشان می دهد. انتظار می رود Edge 40 Pro به عنوان نسخه مجدداً X40 در بازار چین آغاز شود.

تصویر ارائه شده از Moto Edge 40 Pro در لیست کنسول Google Play ، یک صفحه نمایش خمیده را با یک برش سوراخ پانچ با مرکز و حاشیه های بسیار نازک نشان می دهد. این دستگاه دارای وضوح 1،080 x 2،400 پیکسل و تراکم صفحه 400 dpi است.

طبق لیست ، Moto Edge 40 Pro مجهز به یک پردازنده Qualcomm SM8550 است که مطابق با Snapdragon 8 Gen 2 است. با پردازنده GPU Adreno 730 جفت می شود. پیشنهاد آینده RAM 12 گیگابایتی را بسته و با Android 13 OS از جعبه خارج می کند. جدا از اطلاعات فوق ، هیچ جزئیات دیگری در مورد Moto Edge 40 Pro وجود ندارد. ما انتظار داریم در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد تلفن هوشمند کسب کنیم.

از آنجا که انتظار می رود Moto Edge 40 Pro نسخه مجدداً X40 باشد ، می توان انتظار داشت که این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED خمیده 6.6 اینچی باشد که دارای وضوح FHD+ و نرخ تازه سازی 165 هرتز است. این دستگاه توسط یک واحد باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 125W و شارژ بی سیم 15W پشتیبانی می شود. این تلفن هوشمند دارای یک دوربین اولیه با 50 مگاپیکسلی است که با یک واحد با زاویه فوق العاده گسترده 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی جفت شده است. یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی وجود دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پرچمدار جدید موتورولا با شارژر 125 واتی

نظرات در مورد : رویت شدن موتورولا Moto Edge 40 Pro در Google Play Console

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *