رویت شدن تبلت Galaxy Tab S8+ سامسونگ در گیک بنچ

رویت شدن تبلت Galaxy Tab S8+ سامسونگ در گیک بنچ

پایگاه گیک بنچ را می توان از جمله پایگاه هایی دانست که در آن می توان اطلاعات سخت افزاری بیشتر گوشی های هوشمند آینده را کسب کرد. در این بین به تازگی تبلت Galaxy Tab S8+ سامسونگ  نیز در این پایگاه دیده شد.

تبلتی پرچمدار که تاکنون اطلاعات مختلفی از آن فاش شده و با یک مدل رده بالا و پریمیومی از سامسونگ رو به رو هستیم. طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی تبلت های پرچمدار سری گلکسی تب اس 8 است. افشای اطلاعات قبلی نشان داده که این مجموعه شامل سه مدل مانند نسخه استاندارد، پلاس و اولترا می شود. گفته شده این مدل ها از تراشه پرچمدار آینده کوالکام به نام اسنپدراگون 898 استفاده می کنند. به تازگی، یک تبلت سامسونگ با تراشه SM-X808U که همان SD898 است در پایگاه داده بنچمارک Geekbench ظاهر شد. باتوجه به گزارش های اخیر می توان گفت که این تبلت می تواند تبلت گلکسی تب اس 8 + باشد.

SM-X808U متعلق به نسخه 5G Galaxy Tab S8+ است که به ایالات متحده خواهد رسید. تراشه کوالکام که دستگاه را قدرت می بخشد، دارای هسته اصلی با فرکانس 3.00 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.50 گیگاهرتز و چهار هسته باقی مانده با فرکانس 1.79 گیگاهرتز است.

این چیپست از 8 گیگابایت رم و جدیدترین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 12 را پشتیبانی می کند. در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench، این دستگاه به ترتیب امتیاز 1211 و 3193 را کسب کرد. Galaxy Tab S8 + احتمالاً با صفحه نمایش 12.4 اینچی OLED عرضه خواهد شد. بسته به بازار، می تواند با تراشه اسنپدراگون 898 یا Exynos 2200 در دسترس قرار گیرد. این تبلت ممکن است در دو گزینه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه شود.

تبلت مورد اشاره احتمالا دارای یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. در سوی دیگر دستگاه چندین گزینه مانند 5G، LTE و Wi-Fi دارد و انتظار داریم تا اوایل سال 2022 معرفی و عرضه شوند. در اخبار مرتبط، سامسونگ ممکن است Galaxy Tab 8 SE را تا پایان سال 2022 عرضه کند. این تبلت شاید با دو مدل اسنپدراگونی یا اگزینوس به بازار برسد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ قصد ارائه گوشی هوشمند با دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را دارد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن تبلت Galaxy Tab S8+ سامسونگ در گیک بنچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *