رویت شدن امتیاز انتوتو گوشی ONEPLUS 10T

رویت شدن امتیاز انتوتو گوشی ONEPLUS 10T

پرچمدار سری T OnePlus با نام OnePlus 10T بزودی از راه خواهد رسید. این دستگاه همان مدل ساده خواهد بود که در سال 2022 معرفی نشد، اما بیشتر از آن، سریعتر از وان پلاس 10 پرو خواهد بود.

Pro ممکن است مزایایی در بخش دوربین داشته باشد، اما OnePlus 10T شارژ سریع‌تر و پرچمدار قدرتمند Snapdragon 8 + Gen 1 را به همراه خواهد داشت. ظاهراً این شرکت در بهینه سازی پردازنده و گوشی هوشمند به خوبی کار می کند. امروز دستگاه موفق شده در AnTuTu امتیاز قابل توجهی کسب کند و عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

افشا جدید توسط Digital Chat Station منتشر شده است. این افشاکننده قبلاً به ما در مورد تعداد گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 هشدار داده بود. OnePlus 10T در میان این گروه قرار دارد و نتیجه چشمگیر 1.13 میلیون را کسب کرده است. این دستگاه از طریق پلتفرم معیار محبوب با PHP110 عبور کرد. جالب اینجاست که کمی بالاتر از ASUS ROG Phone 6 است که حدود 1.11 میلیون امتیاز کسب کرد.

بخش جالب این است که ROG Phone 6 یک گوشی گیمینگ بوده در حالی که OnePlus 10T دستگاهی برای بیشتر مردم است. دستگاه دیگری با این چیپ، شیائومی 12 اس اولترا، امتیاز 1.10 میلیون در AnTuTu دریافت کرد. البته، نتایج چندان متفاوت نیستند، اما به طور موثر OnePlus 10T را پیشتاز می کند.

البته عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر نتایج تأثیر بگذارد. این نرم افزار همچنین نقش مهمی ایفا می کند، تعداد برنامه های در حال اجرا در پس زمینه و غیره. ما هنوز نخواهیم دید که آیا دستگاه پس از رسیدن به مصرف کننده کلی این نتایج را حفظ خواهد کرد یا خیر. OnePlus 10 Pro که دارای چیپ استاندارد اسنپدراگون 8 نسل 1 است که حدود 940000 امتیاز کسب کرد. چیپست پلاس سریعتر است و همچنین بسیار کارآمدتر و خنک تر از نسل قبلی.

طبق اطلاعات فاش شده، وان پلاس 10تی صفحه نمایش AMOLED Full HD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز را به همراه خواهد داشت. این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده و از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می کند. طراحی دستگاه با تغییرات ظریف شبیه Pro است. همچنین یک حفره دوربین در وسط نمایشگر قرار دارد و دستگاه در رنگ مشکی و سبز بزودی معرفی و عرضه خواهد شد. گفته می شود قیمت آن در بریتانیا 800 پوندی است.

بیشتر بخوانید  هدفون وان پلاس Nord Buds 2 راهی بازار شد

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک وان پلاس اسمارتفون مورد اشاره را معرفی کند. انتظار می رود در جولای یا آگوست این دستگاه در نهایت رونمایی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن امتیاز انتوتو گوشی ONEPLUS 10T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *