تاریخ رونمایی سری اوپو Reno 9 فاش شد

تاریخ رونمایی سری اوپو Reno 9 فاش شد

تاریخ عرضه سری OPPO Reno 9 ظاهرا تایید شده است. طبق گزارش ها، این شرکت دعوت نامه های راه اندازی را در چین ارسال کرده است که تاریخ و زمان آن را فاش می کند. با این حال هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از سوی این برند وجود ندارد. طبق کارت دعوت، سری Reno 9 می تواند در 24 نوامبر در ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت محلی در چین عرضه شود. انتظار می‌رود این مجموعه از انواع معمولی، Pro و Pro+ تشکیل شود. سری Reno 9 به عنوان جانشین سری Reno 8 که در اوایل سال جاری عرضه شد، وارد بازار خواهد شد.

در کارت دعوت راه اندازی به جزئیات کلیدی سری Reno 9 اشاره ای نشده است. Abhishek Yadav و یکی از کاربران Weibo اشاره می کنند که نسخه های معمولی و Pro به ترتیب از چیپست Snapdragon 778G و Dimensity 8100 استفاده می کنند. مدل Pro+ به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد. هر سه دستگاه روی اندروید 13 بدون نسخه اجرا خواهند شد. کاربر Weibo همچنین اضافه می کند که Reno 9 Pro+ دارای مشخصات درجه یک از جمله صفحه نمایش میکرو خمیده 1080p، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی و دوربین اصلی ارتقا یافته سونی IMX890 است.

رندرهای لو رفته سری OPPO Reno 9 اخیراً در وب ظاهر شده بودند. این گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بریدگی سوراخ‌دار در مرکز و لبه‌های منحنی شبیه یکدیگر به نظر می‌رسند. پنل پشتی ماژول دوربین بیرون زده ندارد اما حلقه های دوربین جزیره ای مستطیلی و واحدهای فلاش LED وجود دارد. Reno 9 و 9 Pro با دوربین دوگانه عرضه می شوند در حالی که مدل Pro+ با یک لنز اضافی دیده می شود. نسخه معمولی احتمالا فاقد ISP MariSilcion OPPO است.

در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد سری OPPO Reno 9 خواهیم دانست. انتظار داریم این گزارش صحت داشته باشد و نباید آن را بی اساس دانست. شرکت اوپو درصدد بوده محصولی ایده آل ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A78 4G راهی بازارهای بیشتر می شود

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی سری اوپو Reno 9 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *