رونمایی از ویوو ایکس 20 پلاس با اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش

ویوو ایکس 20 پلاس

مدل جدید گوشی ایکس ۲۰ پلاس توسط شرکت ویوو تولید شد و انتظارها به پایان رسید. موضوع جالب درباره این گوشی محل قرار گیری سنسور اثر انگشت می باشد. شرکت ویوو با تولید اولین گوشی با سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. این گوشی که Vivo X20 UD نام دارد , توسط شرکت ویوو رسما معرفی شد. وزن در نظر گرفته شده برای این گوشی ۱۸۱.۵ گرم بوده و دارای ضخامتی به اندازه ۷.۵ میلی‌ متر می باشد. رنگ گوشی مشکی بوده و با نوار های طلایی تزئین شده است. اندازه صفحه نمایش ۶.۴۳ بوده و اندازه خود گوشی ۱۶۵.۲ در ۸۰.۰۲ در ۷.۳۵ میلی‌ متر می باشد.

شرکت ویوو می گوید برای این که حس گر بتواند اثر انگشت کاربر را تشخیص داد از تکنولوژی بازتاب فتو الکتریک روی پنل اولد استفاده شده است. این امر باعث شده سنسور توانایی شناسایی اثر انگشت را از روی یک شیشه با ضخامت 0.68 میلی متری داشته باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین دوگانه در پنل پشتی اشاره کرد. یکی از سنسور ها ۱۲ مگاپیکسلی بوده و گشودگی دیافراگم آن 1.8 است و سنسور دیگر 5 مگاپیکسل ثبت شده است. در قسمت فوقانی صفحه نمایش , یک دوربین 12 مگاپیکسلی نیز برای عکس های سلفی در نظر گرفته شده است. گشودگی دیافراگم دوربین این گوشی 2 بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

ویوو ایکس 20 پلاس

شرکت ویوو با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام , سرعت بالای پردازش گوشی ویوو ایکس ۲۰ پلاس را تضمین کرده است. حافظه داخلی آن 128 مگاپیکسل بوده (مدلی که دارای حس گر اثر انگشت می باشد) و رم 4 برای این گوشی جدید در نظر گرفته شده است. برای افزایش حافظه می توانید از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کنید. شرکت ویوو با ارتقا و بهبود گیمینگ قصد دارد رضایت کاربران خود را جلب کند. همچنین رام فان‌ تاچ او اس ۳.۲ , برای بهتر شدن عملکرد این گوشی , روی آن اجرا می شود. شرکت ویوو از سایر شرکت های رقیب عقب نمانده و ایکس 20 پلاس را علاوه بر سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایشگر به سنسور تشخیص چهره نیز مجهز کرده است.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن ویوو V27 4G در گوگل پلی کنسول

بر اساس آن چه که شرکت ویوو اعلام کرده ثبت سفارش های گوشی ویوو ایکس 20 پلاس در 24 ژانویه که برابر با 4 بهمن است , شروع شده و از تاریخ 1 فوریه به بازار عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۳۵۹۸ یوآن یا ۵۶۵ دلار اعلام شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی از ویوو ایکس 20 پلاس با اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *