رونمایی موتورولا از گوشی های جدید سری Moto G 2023

رونمایی موتورولا از گوشی های جدید سری Moto G 2023

موتورولا در رویداد معرفی اخیر خود تعداد زیادی دستگاه جدید از جمله Motorola Edge+ 2023، Watch 70 و Watch 200 را معرفی کرد. در کنار این دستگاه‌ها، این برند همچنین دو گوشی هوشمند میان رده اقتصادی را برای بازار ایالات متحده به نام Moto G معرفی کرده است. 5G (2023) و Moto G Stylus (2023).

Moto G 5G (2023) قرار است در 25 می عرضه شود و قیمت آن 250 دلار خواهد بود. مشتریان می توانند دستگاه را از خرده فروشان مختلف از جمله Motorola.com، Best Buy، و آمازون و همچنین از طریق اپراتورهایی مانند T-Mobile، Metro، AT&T، Boost Infinite، Boost Mobile، Cricket، Google Fi، US Cellular و غیره تهیه کنند. این گوشی همچنین در کانادا از طریق خرده فروشان و اپراتورهای منتخب در تاریخ بعدی در دسترس خواهد بود.

در همین حال، Moto G Stylus (2023) با قیمت 200 دلار به فروش می رسد و از 5 می برای خرید از طریق Best Buy، Motorola.com و Amazon.com در دسترس خواهد بود. این دستگاه همچنین از طریق کریکت، Straight Talk Wireless و Walmart Family Mobile در ماه های آینده فروخته خواهد شد.

Moto G Stylus (2023) دارای یک قلم داخلی است که آن را از سایر دستگاه‌های در محدوده قیمت خود متمایز می‌کند. این تلفن هوشمند 4G دارای صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی IPS با وضوح HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است.

در بخش سخت افزاری، Moto G Stylus از پردازنده هشت هسته‌ای هلیو G85 مدیاتک و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا فضای ذخیره سازی خود را تا 1 ترابایت افزایش دهند. از نظر نرم‌افزاری، این گوشی هوشمند دارای جدیدترین سیستم‌عامل اندروید 13 با پوسته My UX موتورولا است و تجربه کاربری قابل تنظیمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از نظر دوربین، Moto G Stylus دارای تنظیمات دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی است. باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. این بدان معناست کاربران می توانند انتظار داشته باشند که قدرت کافی برای دوام در طول روز داشته باشند.

بیشتر بخوانید  گوشی MOTOROLA X40 موتورولا در ماه دسامبر معرفی می شود

از دیگر ویژگی های Moto G Stylus می توان به جک 3.5 میلی متری صدا، Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac، بلوتوث نسخه 5.0، GPS و پورت USB Type-C اشاره کرد. این دستگاه همچنین دارای دو بلندگوی استریو بوده که از Dolby Atmos پشتیبانی می کند و برای پخش رسانه ایده آل است.

رونمایی موتورولا از گوشی های جدید سری Moto G 2023

Moto G 5G (2023) دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD+ و نرخ نوسازی تا 120 هرتز است که تصاویری روان و واضح را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه دارای یک حفره دوربین در وسط نمایشگر است.

در بخش سخت افزاری، Moto G 5G از یک پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 480+ به همراه 4 گیگابایت رم استفاده می کند. این گوشی همچنین دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت microSD تا 1 ترابایت قابل افزایش است.

از نظر دوربین، Moto G 5G (2023) دارای سیستم دوربین دوگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد که آن را به گزینه ای عالی برای کاربرانی که علاقمند عکس گرفتن و سلفی هستند تبدیل می کند. هر دو دوربین عقب و جلو می‌توانند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

برای ایمن نگه داشتن اطلاعات کاربر، این دستگاه دارای پشتیبانی از قفل تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت است. Moto G 5G (2023) همچنین دارای بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos بوده که به کاربران اطمینان می دهد می توانند از پخش صدای با کیفیت بالا لذت ببرند. این دستگاه همچنین دارای اتصال 5G، جک 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه USB نوع C و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی است که به کاربران اطمینان می‌دهد می‌توانند از دستگاه استفاده کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی موتورولا از گوشی های جدید سری Moto G 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *