مشخصات و قیمت اتومبیل هیوندای N i30 به طور رسمی اعلام شد

i30

بخش N یا همان پرفورمنس هیوندای جدیدا در کمپانی محبوب اتومبیل سازی هیوندای تاسیس شده است و هدف اصلی این بخش تولید و ساخت اتومبیل های اسپرت و زیبا با عملکرد بالا است. اتومبیل i30 N اولین مدل و محصول تولید شده در این بخش است که از اهمیت زیاد و ارزش زیادی در سبد کمپانی هیوندای و دپارتمان یا بخش N پرفورمنس دارد.

i30

این محصول تازه و جدید از سری ان با مدیریت آقای آلبرت بیرمن، که به مدت بیست سال هدایت قسمت ام پاور بی ام دبلیو را بر عهده داشت، طراحی و تولید شده است. این اتومبیل هاچ بک زیبا و بسیار جذاب کمپانی محبوب هیوندای از اواسط ماه اول سال تازه ی ۱۳۹۷ یعنی فروردین ماه روانه ی بازار می شود که دارای قیمتی حدود سیو یک هزار دلار می باشد. در این رده از ماشین ها رقابت ممکن است نزدیک باشد برای همین مهم ترین رقیبان و نزدیکان این اتومبیل جدید کمپانی هیوندای می تواند فولکس واگن گلف جی‌تی‌ای، سئات کوپرا و همچنین پژو ۳۰۸ جی‌تی‌ای باشد، که قیمت این سری ماشین ها هم در بازه ی سی تا چهل هزار دلار می باشد.

قاعدتا مشتریان و علاقه مندان به این اتومبیل می بایست بسته به مکان و موقعیتی که در آن زندگی می کنند هزینه ی تحویل و حمل به محل این اتومبیل را متقبل شوند. همان طور که در اول این خبر به آن اشاره کردیم قیمت این اتومبیل جم و جور و بسیار زیبا چیزی حدود سی و یک هزار‌ دلار است که این قسمت پیشنهادی برای این اتومبیل زیبا بسیار عالی و خوب است و همین هم باعث می شود که خریداران و مشتریان زیادی را به خودش جذب کند.

i30

اتومبیل هیوندای ای ۳۰ ان در مدل استانداردش با یک موتور پیشرانه ی ۲ هزار سی سی و چهار سیلندر توربو شارژ که دارای قدرتی معادل ۲۷۰ اسب بخار است و همچنین گشتاوری معادل ۳۵۳ نیوتن متر را در حالت عالی عرضه می شود، البته لازم به ذکر است که گشتاور این اتومبیل در حالت بوست بیشتر شده و به عدد ۳۷۸ نیوتن متر می رسد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات و قیمت اتومبیل هیوندای N i30 به طور رسمی اعلام شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *