رونمایی لنوو از سری کامپیوترهای ورک استیشنی ThinkStation جدید

رونمایی لنوو از سری کامپیوترهای ورک استیشنی ThinkStation جدید

لنوو از ایستگاه های کاری ThinkStation P5، P7 و PX دو سوکتی رونمایی کرد. رایانه های شخصی لنوو جدید دارای شاسی طراحی افسانه ای استون مارتین و دارای پردازنده Intel Sapphire Rapids Xeon هستند. معماری مقیاس پذیر CPU به این معنی است که برخی از مدل ها تا 120 هسته دارند. ایستگاه های کاری جدید همچنین دارای پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 6000 Ada هستند.

Lenovo ThinkStation P5 دارای Nvidia RTX A6000 مبتنی بر آمپر است در حالی که P7 و PX دارای پردازنده‌های گرافیکی Nvidia RTX 6000 Ada هستند. پارامترهای سه ایستگاه کاری جدید Lenovo آنها را به قدرتمندترین سری منتشر شده توسط OEM تبدیل کرده است. مدل های جدید عملکرد را با زیبایی شناسی ترکیب می کنند. در همکاری با استون مارتین، شاسی ThinkStation P5، P7 و PX ظاهر استون مارتین را تزئین می کند. شاسی گریل سه بعدی مدل ها بر اساس استون مارتین DBS است. آنها همچنین دارای بافل های هوای بازطراحی شده، دریچه های شش ضلعی سه بعدی و سیستم خنک کننده سه کاناله لنوو هستند.

Lenovo ThinkStation P5 دارای پردازنده Intel Xeon W-2400 با حداکثر 24 هسته است. این پردازنده از 64 PCIe Gen 5 پشتیبانی می کند و حافظه ECC تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است در حالی که فضای ذخیره سازی می تواند به 3×4 ترابایت NVMe و/یا 3×12 ترابایت SATA برسد. سی پی یو ThinkStation P7 تا 56 هسته دارد و بهترین عملکرد را در پیکربندی تک سوکت ارائه می دهد. Lenovo ThinkStation PX بهترین پیشنهاد در میان بسیاری است. دارای پیکربندی دو سوکت است در حالی که پردازنده می تواند تا 120 هسته برسد. همچنین نسبت به P5 و P7 بهبود قابل توجهی در حافظه و حافظه دارد. ThinkStation PX دارای 10GbE LAN اضافی است که در مدل های دیگر وجود ندارد.

به عنوان بخشی از همکاری لنوو و استون مارتین، این خودروساز از ایستگاه های کاری برای طراحی و توسعه خودرو استفاده خواهد کرد. هر سه ایستگاه کاری دارای Intel Wi-Fi 6E AX211 vPro با اتصال بلوتوث 5.2 هستند. آنها با Windows 11 Pro برای Workstation و Ubuntu از قبل بارگذاری شده اند. این سیستم ها همچنین از Windows 10 Enterprise و Red Hat Enterprise Linux پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید  لنوو از تلفن هوشمند گیمینگ Legion Phone Duel رونمایی کرد

انتظار می‌رود که سه ایستگاه کاری جدید لنوو تا پایان ماه می 2023 وارد بازار شوند. لنوو هنوز هیچ جزئیات قیمتی برای مدل‌ها ارائه نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی لنوو از سری کامپیوترهای ورک استیشنی ThinkStation جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *