رونمایی لاجیتک از سری ماوس های G502 X

رونمایی لاجیتک از سری ماوس های G502 X

لاجیتک سری ماوس های G502 X را به تازگی رونمایی کرده که عمدتاً گیمرها را هدف قرار می دهد. این مجموعه شامل G502 X، G502 X Lightspeed و G502 X Plus می شود. G520 X یک ماوس سیمی است در حالی که مدل های Lightspeed و Plus بی‌سیم هستند. هر سه ماوس دارای چند ویژگی یکسان می باشند. G502 X مقرون به صرفه ترین گزینه در میان چند مدل دیگر است. برای دانستن آنچه که لاین آپ لاجیتک G502 X ارائه می دهد، با ما همراه باشید.

سری لاجیتک G502 X از نظر طراحی شبیه به MX Master 3S به نظر می رسد که در سمت چپ قرار گرفته است. هر سه ماوس دارای یک دکمه تغییر DPI بوده و قابل جابجایی و و یک چرخ اسکرول اصلاح شده هستند که ثبات بیشتر و وزن کمتری را ارائه می دهد. آنها همچنین حالت‌های اسکرول بی‌نهایت دوگانه فوق سریع و ضامن دار دقیق G502 را حفظ می‌کنند.

سری G502 X لاجیتک دارای سوئیچ های نوری-مکانیکی هیبریدی LIGHTFORCE خود شرکت هستند. این یک فناوری میکروسوئیچ است که سوئیچ های نوری و مکانیکی را ترکیب می کند که سرعت، قابلیت اطمینان و فعال سازی دقیق را ارائه می دهد. به گفته لاجیتک، LIGHTFORCE از قطعات تماس گالوانیکی استفاده می کند که مانند سوئیچ های مکانیکی کار می کنند. آنها عملکرد بهینه بازی را ارائه می دهند.

سری G502 X به سنسور بازی با دقت بالا Hero 25K با دقت نسبت 1-1 در سطوح زیر میکرون و بدون صاف کردن، فیلتر کردن یا شتاب مجهز شده است. مدل‌های بی‌سیم G502 X Lightspeed و Plus بیش از 68 درصد زمان پاسخگویی سریع‌تری را ارائه می‌کنند. آنها همچنین با پروتکل بی سیم به روز LIGHTSPEED برای اتصال دو دستگاه LIGHTSPEED به یک گیرنده از طریق Device Pairing Tool در G HUB ارائه می شوند. نوع پلاس همچنین دارای بهینه سازی باتری است. هر سه ماوس با ویندوز 10 یا بالاتر و macOS 10.14 یا بالاتر سازگار هستند.

ماوس های گیمینگ لاجیتک G502 X، G502 X Lightspeed و G502 X Plus قیمتی معادل 7995 روپیه، 13995 و 14995روپیه دارند. هر سه دستگاه در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شوند و می‌توانید آن را از وب‌سایت رسمی شرکت و آمازون خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  انتشار مشخصات کلیدی کنسول دستی G Cloud لاجیتک

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی لاجیتک از سری ماوس های G502 X

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *