رونمایی دل از کروم بوک پریمیومی Latitude 7410

دل

شرکت دل از برندهای مطرح و موفق تولیدکننده لپ تاپ بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین باید به کروم بوک پریمیومی و جدید Latitude 7410 Chromebook Enterprise این شرکت اشاره داشت که به تازگی معرفی شد.

Latitude 7410 Chromebook Enterprise در دو مدل هیبریدی و استاندارد عرضه خواهد شد. در واقع به گفته دل این اولین کروم بوکی بوده که در دو مدل استاندارد و هیبریدی عرضه خواهد شد. گزینه رنگی آن خاکستری و مشکی است و افراد می‌توانند گزینه موردنظر را به سادگی انتخاب کنند.

در سایر مشخصات دل از پردازنده نسل دهمی چهار هسته‌ای اینتل Core i6، صفحه نمایش 14 اینچی UHD، عمر باتری 21 ساعته، فناوری شارژ سریع و سیستم عامل کروم بهره گرفته است. فناوری شارژ سریع ExpressCharge Dell به این لپ تاپ اجازه خواهد داد تا در یک ساعت به شارژ 80 درصدی دست یابد.

همچنین قابلیت ارتباط سلولی با مودم Intel 4G هم فراهم آمده است. سری لپ تاپ کروم بوکی Latitude 7410 Chromebook Enterprise دل از امروز با قیمت 1299 دلار برای خرید دردسترس هستند. نسخه رده پایه Core i3 با قیمت 1099 دلار در آینده نزدیک راهی بازار خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت دل مراجعه کنید. این لپ تاپ که در دو مدل تبدیل شونده و معمولی عرضه خواهد شد، یکی از چندین مدل کروم بوک‌های دل است که از طراحی قابل قبول برخوردار بوده و باید آن را مدلی برجسته به حساب آورد.

شایان ذکر است پیشتر نیز لپ تاپ های جدیدی توسط دل معرفی شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ گیمینگ Alienware M15 R7 دل راهی بازار شد

نظرات در مورد : رونمایی دل از کروم بوک پریمیومی Latitude 7410

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *